Από τις 7:30 το πρωί έως τις 8 το βράδυ λειτιουργούν πλέον τα υποκαταστήματα εξυπηρέτησης πελατών στην Αθήνα (Αριστείδου 5-7), την Ομόνοια (Αγίου Κωνσταντίνου 11) και τη Θεσσαλονίκη (Τσιμισκή 136).
Έρχεται στην καθημερινότητα μας σε 24ωρη βάση το ηλεκτρονικό ραντεβού και η 24ωρη ψηφιακή βοηθός καταναλωτών.
Με στόχο την αποφυγή των πελώριων ουρών πολιτών έξω από τα μεγάλα κεντρικά καταστήματα της ΔΕΗ στην ΑΘήνα και τη Θεσσαλονίκη, η Διοίκηση της Εταιρείας αποφάσισε την εφαρμογή διευρυμένου ωραρίου σε τρία κεντρικά καταστήματα:
Τα τρία συγκεκριμένα υποκαταστήματα της ΔΕΗ λειτουργούν ήδη από τη Δευτέρα 15 Ιουνίου με διευρυμένο ωράριο, από 7:30 π.μ. έως τις 20:00.
Επιπλέον σε λειτουργία τίθενται και δύο ψηφιακές υπηρεσίες με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας παροχής έμμεσεων υπηρεσιών προς τους καταναλωτές της ΔΕΗ και αφορούν αποκλειστικά τα τρία προαναφερόμενα υποκαταστήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Η πρώτη αφορά την εφαρμογή του Ηλεκτρονικού και Τηλεφωνικού ραντεβου, μέσω των παρακάτω τρόπων:
Επιπλέον, προστεθεί και η εφαρμογή της νέας «Αυτόματης Ψηφιακής Βοηθού της ΔΕΗ», η οποία παρέχεται:
μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο Facebook, @DEHGreece
Μέσω της εφαρμογής messenger στο ΔΕΗ Chatbot
Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ απαντά άμεσα στις ερωτήσεις των πελατών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της ΔΕΗ όλο το 24ωρο. Μέσα στις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας της έχει ήδη απαντήσει σε περισσότερα από 2.300 μηνύματα πελατών.