Με την online αγορά προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας να αναπτύσσεται με διψήφιο ρυθμό, διατηρώντας τη δυναμική της και μετά το lockdown, δεν προκαλεί έκπληξη ότι μεγάλοι όμιλοι επενδύουν στο ψηφιακό κανάλι, με ενδεικτική περίπτωση την πρόσφατη είσοδο της επιχειρηματικής οικογένειας Σαράντη με το scarletbeauty.gr, το οποίο έκανε ντεμπούτο κατά την περίοδο των περιοριστικών μέτρων, στις 13 Απρίλιου.
Από την έντυπη έκδοση
Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]
Με την online αγορά προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας να αναπτύσσεται με διψήφιο ρυθμό, διατηρώντας τη δυναμική της και μετά το lockdown, δεν προκαλεί έκπληξη ότι μεγάλοι όμιλοι επενδύουν στο ψηφιακό κανάλι, με ενδεικτική περίπτωση την πρόσφατη είσοδο της επιχειρηματικής οικογένειας Σαράντη με το scarletbeauty.gr, το οποίο έκανε ντεμπούτο κατά την περίοδο των περιοριστικών μέτρων, στις 13 Απρίλιου.
Το θετικό momentum για την online αγορά καλλυντικών αποτυπώνεται στις εκτιμήσεις ότι το μερίδιό της στη συνολική πίτα των online πωλήσεων διπλασιάζεται. Είναι ενδεικτικό ότι μόνο στην επιλεκτική διανομή το 2019 η online αγορά καλλυντικών ανήλθε σε 15 εκατ. ευρώ, κατά προσέγγιση, ενώ το 2020 είναι δεδομένο ότι θα κλείσει με αυξημένο συνολικό τζίρο, πιθανώς διπλάσιο από πέρυσι. Επίσης, ο τζίρος των καλλυντικών, που ξεπερνούσε ήδη από τα τέλη του 2018 τα 100 εκατ. ευρώ στα online φαρμακεία, εκτιμάται, με βάση επεξεργασία στοιχείων από παράγοντες της αγοράς, ότι αγγίζει τριπλάσιο μέγεθος σήμερα σε συνέχεια της αλματώδους ανάπτυξης εν μέσω lockdown.
Στοιχεία της Convert Group, σε πρόσφατη μελέτη της για τις επιδόσεις των online φαρμακείων στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2020, ανέδειξαν την κατηγορία ομορφιάς και προσωπικής περιποίησης ανάμεσα στις μεγαλύτερες με κατανομή πωλήσεων 44%, ακολουθούμενη από τα συμπληρώματα διατροφής και τις βιταμίνες με 29%. Επίσης, οι θετικές προοπτικές των καλλυντικών στο online κανάλι επιβεβαιώνονται από τη συνεχή ανάπτυξη της αγοράς και μετά το lockdown, όπως αναφέρει στη «Ν» ο Θεόδωρος Γιαρμενίτης, πρόεδρος του Δ.Σ. του Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιομηχάνων και Αντιπροσώπων Καλλυντικών και Αρωμάτων (ΠΣΒΑΚ).
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική