Η επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού άρχισε από τη Σαντορίνη και το στοίχημα είναι όχι μόνο να μείζουν ζωντανές οι επιχειρήσεις του κλάδου και να διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας, αλλά και να αποδείξει η χώρα ότι είναι ένας ασφαλής προορισμός. Ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, έκανε λόγο για μία εθνική προσπαθεία και παρουσίασε τις κυριότερες πρωτοβουλίες του υπουργείου. Μεταξύ αυτών το πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους», μέσω του οποίου θα διατεθούν 30 εκατ. ευρώ για να δοθεί η ευκαιρία σε 250.000 οι Έλληνες να κάνουν για σχεδόν μία εβδομάδα διακοπές σε διάφορους προορισμούς της χώρας. Πολύτιμο εργαλείο και η ψηφιακή εφαρμογή VisitGreece.
Η επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού άρχισε από τη Σαντορίνη και το στοίχημα είναι όχι μόνο να μείζουν ζωντανές οι επιχειρήσεις του κλάδου και να διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας, αλλά και να αποδείξει η χώρα ότι είναι ένας ασφαλής προορισμός. Ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, έκανε λόγο για μία εθνική προσπαθεία και παρουσίασε τις κυριότερες πρωτοβουλίες του υπουργείου. Μεταξύ αυτών το πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους», μέσω του οποίου θα διατεθούν 30 εκατ. ευρώ για να δοθεί η ευκαιρία σε 250.000 οι Έλληνες να κάνουν για σχεδόν μία εβδομάδα διακοπές σε διάφορους προορισμούς της χώρας. Πολύτιμο εργαλείο και η ψηφιακή εφαρμογή VisitGreece.
«Αυτό το Σαββατοκύριακο επανεκκινούμε το ελληνικό καλοκαίρι, τον ελληνικό τουρισμό. Βάζουμε και πάλι μπροστά την πιο σημαντική παραγωγική μηχανή της χώρας. Δίνουμε τέλος με μεθοδικό και πειστικό τρόπο, στην αγωνία των 700 χιλιάδων εργαζομένων στον τουριστικό κλάδο. Δίνουμε έμπρακτα και με συγκεκριμένα μέτρα απαντήσεις στην αγωνία χιλιάδων επιχειρήσεων και επιχειρηματιών» σημείωσε ο κ. Θεοχάρης.
«Κυρίως όμως δίνουμε πίσω σε εκατομμύρια τουρίστες το δικαίωμα στο ελληνικό καλοκαίρι. Το δικαίωμα στο όνειρο μιας καλύτερης ζωής και την ευκαιρία να ζήσουν όλοι, οι ξένοι αλλά και οι συμπατριώτες μας αυτή τη μοναδική ελληνική εμπειρία» συνέχισε και αναγνώρισε πως «κανείς από εμάς δεν είχε βιώσει στο παρελθόν κάποια δοκιμασία παρόμοια με αυτήν της πανδημίας. Επομένως κανείς από εμάς ποτέ πριν δεν είχε βρεθεί ενώπιον της ευθύνης να γυρίσει το κλειδί στην εθνική τουριστική μηχανή».
Υπογράμμισε ότι η προστασία της υγείας και της ζωής τουριστών και εργαζομένων είναι στα χέρια μας και τη φροντίζουμε με ένα συνεκτικό και ολοκληρωμένο επιχειρησιακό πλάνο.
Οι κυριότερες πρωτοβουλίες που έχει σχεδιάσει το υπουργείο Τουρισμού είναι:
1) Το πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους»
Για πρώτη φορά, διατίθενται 30 εκατομμύρια ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό προκειμένου να δοθεί η ευκαιρία σε 250.000 Έλληνες να απολαύσουν σχεδόν μία εβδομάδα διακοπών σε προορισμούς σε όλη τη χώρα.
Απευθύνεται σχεδόν στο σύνολο των Ελλήνων, εφόσον το 90% των πολιτών μπορεί να υποβάλει αίτηση ένταξης στο πρόγραμμα. Το κριτήριο είναι 16.000 ευρώ για ετήσιο ατομικό εισόδημα και από 28.000 για το οικογενειακό, συν την προσαύξηση 1.500 ευρώ ανά τέκνο. Η διάρκεια του προγράμματος είναι, κατ' αρχάς, εξάμηνη, από τις 15 Ιουλίου έως τις 31 Δεκεμβρίου, με δυνατότητα παράτασης. Το σημαντικό είναι όμως ότι μέσω του «Τουρισμού για Όλους» θα επιτύχουμε την ομαλή επανεκκίνηση της τουριστικής κίνησης, αλλά και να επιτύχουμε έναν από τους πάγιους στόχους μας, την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Το κράτος επιδοτεί κατά το ήμισυ του μισθώματος 4 διανυκτερεύσεις, φτάνοντας συνολικά στα 120 ευρώ ανά άτομο. Υπολογίζεται ότι η υλοποίηση του προγράμματος «Τουρισμός για Όλους» θα παρέχει εφέτος περίπου 1 εκατομμύριο διανυκτερεύσεις. Αυτές θα κατανεμηθούν στους 250.000 δικαιούχους Έλληνες πολίτες με ηλεκτρονική κλήρωση. Οι αιτήσεις θα γίνονται από τους ενδιαφερόμενους μέσω του συστήματος Taxis.
2) Η εναλλακτική τουριστική καμπάνια «Plastic-FreeSantorini» η οποία υλοποιείται μέσω της σύμπραξης του Υπουργείου Τουρισμού με το Δήμο Σαντορίνης, αλλά και με ιδιωτικούς φορείς όπως η Lidl Hellas και το Ίδρυμα Λασκαρίδη.
Το υπουργείο Τουρισμού, σε στενή συνεργασία με το Δήμο Σαντορίνης αλλά και τη Lidl Ελλάς και το Ίδρυμα Λασκαρίδη, προβάλλουν σε όλο τον κόσμο τη Σαντορίνη ως «Το Πρώτο Νησί στο Αιγαίο Ελεύθερο Από Πλαστικό». Η καμπάνια «Plastic-FreeSantorini» απαντά στη σύγχρονη οικουμενική τάση της οικολογικής ευαισθησίας και την προστασίας του περιβάλλοντος, ιδιαίτερα στον τουριστικό τομέα. Η LidlΕλλάς, στην πρώτη μεγάλη σύμπραξη με φορείς του ελληνικού δημοσίου, επενδύει 700.000 ευρώ για τις ανάγκες της καμπάνιας «Plastic-FreeSantorini». Σε πρώτη φάση, η εκστρατεία περιλαμβάνει ειδικά διαμορφωμένη επικοινωνία σε σημεία υψηλής τουριστικής κίνησης, όπως αεροδρόμια, λιμάνια, επιβατικά πλοία κ.λπ. καθώς και στο διαδίκτυο.
Σε δεύτερη φάση, η πρωτοβουλία «Plastic-FreeSantorini» περνά στην προώθηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων, εδώ στη Σαντορίνη, καθώς και άμεσες παρεμβάσεις στις παραλίες, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Λασκαρίδη, το οποίο έχει αναπτύξει συστηματική και εκτενή δράση για την προστασία ακτών σε όλη την Ελλάδα.
3) Η ψηφιακή εφαρμογή VisitGreece
Το επίσημο application για φορητές ηλεκτρονικές συσκευές του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (E.O.T), με αποκλειστικούς χορηγούς τη Eurobank και τη Mastercard. H εφαρμογή VisitGreece προσφέρει σύμφωνα με τον υπουργό Τουρισμό μοναδικές καινοτομίες σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη ταξιδιωτική εφαρμογή.
1. Ερωτηματολόγιο προς τον ταξιδιώτη, ώστε να δημιουργηθεί ένα πλήρως εξατομικευμένο προφίλ.
2. Δυνατότητα επικοινωνίας με τους ταξιδιώτες, μέσω προσωποποιημένων ειδοποιήσεων τύπου push notification, με βάση το προφίλ τους.
3. Δυνατότητα αποστολής push notification αναλόγως της περιοχής στην οποία βρίσκεται κάθε φορά ο ταξιδιώτης. Είναι το λεγόμενο geolocation, η αυτόματη ανίχνευση γεωγραφικής θέσης μέσω δορυφόρου. Κατ' αυτό τον τρόπο, προτείνοντας δηλαδή συγκεκριμένα σημεία φιλοξενίας, εστίασης, αξιοθέατα κ.λπ. προωθούνται και επωφελούνται οι τοπικές επιχειρήσεις.
4. Η εφαρμογή VisitGreeceσυνδέεται με την Mastercard Priceless cities, μια υπηρεσία η οποία προσφέρει στους ταξιδιώτες εκλεκτές και αποκλειστικές εμπειρίες.
5. Στην εφαρμογή VisitGreeceέχουν πρόσβαση οι επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου, ώστε να μπορούν οι ίδιες να διαχειρίζονται το περιεχόμενό τους και να το προσαρμόζουν ανάλογα με τις ανάγκες τους.
Είναι πολύ-γλωσσική και έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσφέρει κάθε είδους λειτουργικά πλεονεκτήματα στους τουρίστες και τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
Από την πλευρά των επιχειρήσεων, το VisitGreece παρέχει, εντελώς δωρεάν, έναν πολύτιμο δίαυλο προβολής. Με το κοινό των χρηστών της εφαρμογής να είναι στ' αλήθεια απέραντο, οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις διαφημίζονται σε ολόκληρη την υφήλιο. Και χωρίς το παραμικρό κόστος συμμετοχής.
Επιπλέον παρέχει στους επαγγελματίες τη δυνατότητα να δημιουργήσουν προωθητικές ενέργειες και να στοχεύσουν ακριβώς στις προτιμήσεις συγκεκριμένου κοινού, μέσω των εξατομικευμένων push notification.
Ανοίγουν τα εποχικά ξενοδοχεία
Aπό αύριο, Δευτέρα, ανοίγουν όλα τα εποχικά ξενοδοχεία. Οι ξενοδόχοι θα πρέπει να θέσουν σε καθεστώς αναστολής εργασίας όλους του υπαλλήλους που εργάζονταν και πέρυσι για να λάβουν το επίδομα των 534 ευρώ, αλλιώς θα πρέπει οι ίδιοι να καλύψουν τον μισθό τους.
Αυτό επεσήμανε ο υπουργός Εργασίας, Γιάννης Βρούτσης, γνωστοποιώντας ότι εντός της ημέρας θα εκδοθεί και η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ).
naftemporiki.gr