Οικονομία & Αγορές
Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2020 21:58

Γ. Στάσσης: Στροφή της ΔΕΗ με 650 MW από ΑΠΕ

Μονάδες Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας ισχύος 650 μεγαβάτ θα έχει σε λειτουργία η ΔΕΗ τους επόμενους 12 με 18 μήνες, ανάφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Στάσσης μιλώντας απόψε στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών.

Μονάδες Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας ισχύος 650 μεγαβάτ θα έχει σε λειτουργία η ΔΕΗ τους επόμενους 12 με 18 μήνες, ανάφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Στάσσης μιλώντας απόψε στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών. «Ήδη έχουμε τα πρώτα 160 μεγαβάτ που είχε η επιχείρηση σε λειτουργία έτσι κι αλλιώς, κατασκευάζουμε άλλα 100 μεγαβάτ αυτή τη στιγμή, κάναμε διαγωνιστικές διαδικασίες και ξεκινάμε πολύ σύντομα άλλα 280 επιπλέον, ενώ ωριμάζουμε άλλα 120 μεγαβάτ τα οποία θεωρούμε ότι θα βάλουν σε μια διαδικασία διαγωνισμού προμηθειών μέχρι το τέλος του έτους», ανέφερε ο επικεφαλής της ΔΕΗ.

Ο κ. Στάσσης υπογράμμισε ότι με τον ενεργειακό μετασχηματισμό που συντελείται σε όλη την Ευρώπη και στη χώρα μας πάμε σε ένα κατακερματισμένο μοντέλο παραγωγής, όπου πολύ πιο μικρές μονάδες παραγωγής, παράγουν ηλεκτρισμό, το μεταφέρουν πολύ πιο κοντά στην πόλη, ή ακόμη και μέσα στην πόλη με τα φωτοβολταϊκά πάνω στις στέγες και γίνεται άμεσα η κατανάλωσή του.

«Για να μπορεί να λειτουργήσει όλο αυτό το νέο μοντέλο, όπου έχουμε φωτοβολταϊκά πάνελ, μπορεί να έχουμε μέσα στο σπίτι μας μια μπαταρία, ή ένα αυτοκίνητο το οποίο έχει μια μπαταρία και όλα αυτά να λειτουργήσουν ταυτόχρονα παραγωγή και κατανάλωση ή και φόρτιση, χρειάζεται μια ευελιξία γενικότερα. Και αυτό το μοντέλο είναι που προσπαθούμε να φτιάξουμε και στο επίπεδο διανομής στο Δίκτυο δηλαδή με το ΔΕΔΔΗΕ. Και πως το καταφέρνεις αυτό; Ψηφιοποιώντας το Δίκτυό σου», ανέφερε ο κ. Στάσσης. Τόνισε ακόμη ότι λογω της κρίσης «καταφέραμε να ψηφιοποιήσουμε την εξυπηρέτηση πελατών σε ένα πάρα πολύ μεγάλο βαθμό». ​«Αυτή τη στιγμή, κατέληξε, ήδη οποιαδήποτε πράξη εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να γίνει είτε από το site της επιχείρησης, είτε από το 11770, το τηλεφωνικό κέντρο. Και έχουμε καταφέρει παραδείγματος χάριν το e-bill, ο ηλεκτρονικός λογαριασμός, αυξήθηκε κατά 300%. Είχαμε 80% αύξηση στις ηλεκτρονικές πληρωμές και νομίζω το αποτέλεσμα ήταν αυτό: όλοι μαζί μονιάσαμε, καταφέραμε να ξεπεράσουμε αυτό το πρόβλημα τουλάχιστον σε αυτή την πρώτη του μορφή και προσωπικά με κάνει πολύ αισιόδοξο για το μέλλον».