Οικονομία & Αγορές
Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 15:31

Στρατηγική συνεργασία SWOT και Globe One Digital στο ψηφιακό τουριστικό marketing

Τη στρατηγική συνεργασία τους στο ψηφιακό marketing & sales ανακοίνωσαν η SWOT | Hospitality Management Company και η Globe One Digital, που προσφέρουν στις τουριστικές επιχειρήσεις ολοκληρωμένες και ολιστικές υπηρεσίες, με στόχο την εδραίωση της διαδικτυακής εικόνας τους και την ανάπτυξη των πωλήσεών τους.

Τη στρατηγική συνεργασία τους στο ψηφιακό marketing & sales ανακοίνωσαν η SWOT | Hospitality Management Company και η Globe One Digital, που προσφέρουν στις τουριστικές επιχειρήσεις ολοκληρωμένες και ολιστικές υπηρεσίες, με στόχο την εδραίωση της διαδικτυακής εικόνας τους και την ανάπτυξη των πωλήσεών τους.

Η SWOT | Hospitality Management Company ειδικεύεται και παρέχει υπηρεσίες στο hotel management, sales & marketing services, advisory services & investment management από το 2013. «Σε μια κρίσιμη στιγμή για την οικονομία, η συνεργασία με τη Globe One Digital έρχεται να προσφέρει νέες δυνατότητες και προοπτικές στον τουριστικό κλάδο» δήλωσε ο ιδρυτής και πρόεδρος της SWOT, Γιώργος Κωνσταντινίδης. «Αξιοποιώντας το εύρος της εμπειρίας και της τεχνογνωσίας των δύο εταιρειών, καλούμε τους επαγγελματίες του τουρισμού να μας εμπιστευτούν και μαζί να χρησιμοποιήσουμε σωστά τις τελευταίες τεχνολογίες ψηφιακού marketing, για την επαφή με τους δυνητικούς ταξιδιώτες, με έναν τρόπο σχετικό με τις ταξιδιωτικές αναζητήσεις τους, πιο προσωπικό και οικονομικά αποδοτικότερο. Οφείλουμε όλοι να μπορούμε να προσαρμοζόμαστε άμεσα και με ταχύτητα στα νέα δεδομένα και να είμαστε ευέλικτοι σε νέους τρόπους που είναι αποδεδειγμένο ότι αποφέρουν. Βλέπουμε θετικά το αύριο και την εξέλιξη, όταν είμαστε βέβαιοι για τις δυνατότητες που μπορούμε να αξιοποιήσουμε» σημείωσε.

Η Globe One Digital ειδικεύεται με επιτυχία πάνω από 15 χρόνια, ανάμεσα και σε άλλους τομείς, στη στρατηγική επικοινωνία τουριστικών και ξενοδοχειακών μονάδων και με κύρια έμφαση στην αύξηση του online travel revenue. «Είμαστε ενθουσιασμένοι, που μαζί με τη SWOT, θα μπορούμε να σχεδιάζουμε και να υλοποιούμε εξατομικευμένα σχέδια marketing, προσφέροντας τα κατάλληλα εφόδια και στηρίζοντας την ανάκαμψη της τουριστικής δραστηριότητας και οικονομίας» δήλωσε ο ιδρυτής και CEO της Globe One Digital, Δημήτρης Παπουτσής. «Ως travel digital marketing agency, η στρατηγική συνεργασία με την SWOT, ναι μεν θα διευρύνει το χαρτοφυλάκιό μας, αλλά θα προσφέρει τη δυνατότητα και μοναδική ευκαιρία σε περισσότερους επαγγελματίες του τουρισμού να αυξήσουν την κερδοφορία τους και την εδραίωση της θέσης τους στην αγορά, όταν πλέον είναι αποδεδειγμένο ότι για μια αποτελεσματικότερη προώθηση ενός ξενοδοχείου απαιτείται ισχυρή ψηφιακή παρουσία και σωστό και αποδοτικό marketing» συμπλήρωσε.

Η SWOT | Hospitality Management Company, πιστοποιημένος συνεργάτης των Marriott International, Accor, ΙΗG, Radisson Hotel Group και Nikki Beach Hotels & Resorts, με εξειδικευμένους επαγγελματίες και γνώση της ελληνικής και διεθνούς αγοράς, καλύπτει την ολοκληρωμένη και συμβουλευτική διαχείριση ξενοδοχειακών μονάδων, την προώθηση πωλήσεων, το revenue management, τις υπηρεσίες digital marketing κι επικοινωνίας, αλλά και τις συμβουλευτικές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες για κάθε του κλάδου του επαγγελματία τουρισμού.

Ως ένα από τα πρώτα και αναγνωρισμένα Digital Marketing Agencies στην Ελλάδα με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας, η Globe One Digital έχει προσφέρει υπηρεσίες σε περισσότερα από 100 κορυφαία διεθνή brands και περισσότερους από 2.000 πελάτες, ενώ παράλληλα έχει συμπεριληφθεί στις Top 100 ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις της Ευρώπης στη λίστα «Inc. 5000». Tο καινοτόμο ROI & Sales-Driven Performance Digital Agency είναι γνωστό για τις συνεχείς επιτυχίες του στην ανάπτυξη των brands, αλλά και στην αύξηση της κερδοφορίας των πελατών του, προσφέροντας υπηρεσίες όπως Google Ads/PPC, Social Media, SEO και Web Design & Development.