Σε ράλι επιδίδεται η μετοχή της μεγαλύτερης αεροπορικής εταιρείας της Ευρώπης, Lufthansa, έπειτα από την έγκριση της κρατικής διάσωσης, ύψους 9 δισ. ευρώ από το εποπτικό της συμβούλιο.
Σε ράλι επιδίδεται η μετοχή της μεγαλύτερης αεροπορικής εταιρείας της Ευρώπης, Lufthansa, έπειτα από την έγκριση της κρατικής διάσωσης, ύψους 9 δισ. ευρώ από το εποπτικό της συμβούλιο.
Συγκεκριμένα, η μετοχή κατέγραψε ενδοσυνεδριακά κέρδη έως και 8,3%, τα οποία στη συνέχεια περιορίστηκαν στο 6,6% με την τιμή της στα 9,75 ευρώ στο χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης.
Τα εμπόδια στη διάσωση της αεροπορικής εταιρείας άρχισαν να αίρονται αργά την Παρασκευή, με τη Lufthansa να συμφωνεί να παραδώσει πολύτιμες χρονοθυρίδες (slots) στα κύρια αεροδρόμιά της για να κερδίσει την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τη συμφωνία, με το εποπτικό της συμβούλιο να εγκρίνει τον συμβιβασμό σε ψηφοφορία τη Δευτέρα.
Ενώ οι μέτοχοι πρέπει ακόμη να ψηφίσουν σχετικά με ένα πακέτο που θα εξασθενίσει τις συμμετοχές τους σε μια συνάντηση στις 25 Ιουνίου, οι αναλυτές υποστηρίζουν ότι είναι πιθανό να δώσουν την έγκρισή τους αντί να δουν τη Lufthansa να κινείται προς την χρεοκοπία.
Εκκρεμεί, βέβαια, η έγκριση πτυχών της συμφωνίας από την ΕΕ, που θα καταστίσουν την Γερμανία ως τον κύριο μέτοχο της αεροπορικής εταιρείας, αναιρώντας ουσιαστικά την ιδιωτικοποίσηση της Lufthansa που πραγματοποιήθηκε πριν από δύο δεκαετίες.
Βάσει του συμβιβασμού με την ΕΕ, η Lufthansa θα μειώσει την παρουσία της στη Φρανκφούρτη και το Μόναχο κατά τέσσερα αεροσκάφη και θα παραδώσει αρκετές χρονοθυρίδες για 12 πτήσεις καθημερινής επιστροφής, παραχωρώντας στους ανταγωνιστές της ένα σημαντικό πλεονέκτημα.
Η Lufthansa θα δημοσιεύσει τα κέρδη του πρώτου τριμήνου την Τετάρτη.