Μείωση της παραγωγικής της δυναμικότητας κατά το ένα-πέμπτο, «λουκέτο» στα εργοστάσιά της σε Ισπανία και Ινδονησία και έξοδο από την αγορά της Νότιας Κορέας και αποχώρηση του εμπορικού σήματος Datsun από τη Ρωσία προβλέπει το τετραετές σχέδιο εξυγίανσης της Nissan Motor, με την ιαπωνική εταιρεία αυτοκινήτων να εμφανίζει ετήσιες ζημίες, για πρώτη φορά έπειτα από 11 χρόνια.
Μείωση της παραγωγικής της δυναμικότητας κατά το ένα-πέμπτο, «λουκέτο» στα εργοστάσιά της σε Ισπανία και Ινδονησία και έξοδο από την αγορά της Νότιας Κορέας και αποχώρηση του εμπορικού σήματος Datsun από τη Ρωσία προβλέπει το τετραετές σχέδιο εξυγίανσης της Nissan Motor, με την ιαπωνική εταιρεία αυτοκινήτων να εμφανίζει ετήσιες ζημίες, για πρώτη φορά έπειτα από 11 χρόνια.
Στόχος της Nissan είναι η εξοικονόμηση δαπανών, ύψους 300 δισ. γιέν(2,8 δισ. δολάρια). «Θα καταβάλω κάθε προσπάθεια για να επιστρέψει η Nissan στην ανάπτυξη», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Nissan, Μακότο Ουτσίντα, προσθέτοντας ότι η εταιρεία έχει διδαχθεί από τα λάθη του παρελθόντος, με την ιδίαιτερα επιθετική επεκτατική πολιτική που ακολουθούσε ο πρώην επικεφαλής, Κάρλος Γκοσν.
Για το οικονομικό έτος έως τις 31 Μαρτίου, η Nissan ανακοίνωσε λειτουργικές ζημίες 40,5 δισ. γιέν, τις χειρότερες επιδόσεις από το 2008. ΣΤη διάρκεια της χρονιάς οι πωλήσεις της διαμορφώθηκαν στα 4,9 εκατ. οχήματα, με την πανδημία του κορωνοϊού να βάζει «φρένο» στις πωλήσεις αυτοκινήτων, εν μέσω περιοριστικών μέτρων στις μετακινήσεις.
Η είδηση για το κλείσιμο το εργοστασίου της Nissan στη Βαρκελώνη -που συνεπάγεται την απώλεια έως και 3.000 θέσεων εργασίας- ξεσήκωσε αντιδράσεις, με τους εργαζομένους στο εργοστάσιο να καίνε λάστιχα και να μπλοκάρουν την είσοδο στο εργοστάσιο. Σύμφωνα με ανακοίνωση των ισπανικών αρχών, το κλείσιμο θα κοστίσει στη Nissan έως και ένα δισ.ευρώ, ενώ μια επένδυση στο εργοστάσιο θα ήταν φθηνότερη εναλλακτική.
naftemporiki.gr