Mε τους ταχύτερους ρυθμούς από το 1994 αυξήθηκαν την εποχή της καραντίνας οι πωλήσεις στα σούπερ-μάρκετ της Βρετανίας, με τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης και περιορισμών στις μετακινήσεις να στρέφουν τους Βρετανους προς τις αγορές βασικών ειδών διατροφής και οικιακών προϊόντων.
Mε τους ταχύτερους ρυθμούς από το 1994 αυξήθηκαν την εποχή της καραντίνας οι πωλήσεις στα σούπερ-μάρκετ της Βρετανίας, με τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης και περιορισμών στις μετακινήσεις να στρέφουν τους Βρετανους προς τις αγορές βασικών ειδών διατροφής και οικιακών προϊόντων.
Οι πωλήσεις στα βρετανικά σούπερ μάρκετ αυξήθηκαν κατά 14,3% τις 12 εβδομάδες έως τις 7 Μαΐου, που είναι ο ταχύτερος ρυθμός από τότε που ξεκίνησε η καταγραφή των σχετικών στοιχείων το 1994, καθώς οι καταναλωτές προσαρμόστηκαν στο lockdown που επιβλήθηκε στη χώρα, σύμφωνα με στοιχεία που κλάδου που ανακοινώθηκαν σήμερα.
Η εταιρία ερευνών αγοράς Kantar ανέφερε ότι η περίοδος αυτή περιλαμβάνει και τις μαζικές αγορές των καταναλωτών πριν από το lockdown τον Μάρτιο, και τις οκτώ εβδομάδες παραμονής των πολιτών στα σπίτια τους.
Οι πωλήσεις της Tesco αυξήθηκαν κατά 12,7%, ενώ των Sainsbury's, Asda και Morrisons κατά 12,5%, 6,5% και 9,8% αντίστοιχα.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από Reuters, ΑΜΠΕ