Ενισχύει τη θέση της στην αγορά φυσικών προϊόντων η ελληνική εταιρεία Power Health, η οποία μέσω της εξαγοράς της Provipax επεκτείνει τη δραστηριότητά της στην κατηγορία των εντομοαποθητικών και βιοκτόντων, σε μια συγκυρία που η ζήτηση για προϊόντα αυτού του είδους έχει «εκτοξευθεί» λόγω των νέων καταναλωτικών τάσεων που δημιουργεί η ανάγκη προστασίας από τον Covid-19.
Από την έντυπη έκδοση
Στη Σοφία Εμμανουήλ
[email protected]
Ενισχύει τη θέση της στην αγορά φυσικών προϊόντων η ελληνική εταιρεία Power Health, η οποία μέσω της εξαγοράς της Provipax επεκτείνει τη δραστηριότητά της στην κατηγορία των εντομοαποθητικών και βιοκτόντων, σε μια συγκυρία που η ζήτηση για προϊόντα αυτού του είδους έχει «εκτοξευθεί» λόγω των νέων καταναλωτικών τάσεων που δημιουργεί η ανάγκη προστασίας από τον Covid-19.
Η Power Health Ηellas, η οποία ως γνωστόν δραστηριοποιείται στα φυσικά προϊόντα υγείας, πριν από λίγα χρόνια είχε αναλάβει τη διανομή των προϊόντων fleriana στα φαρμακεία. Πρόκειται για σειρά προϊόντων της Provipax (που δραστηριοποιείται στις κατηγορίες φυσικών αρωματικών, σκοροαποθητικών, κατσαριδοκτόντων, βιοκτόνων κ.α.) τα οποία παράγονται από 100% φυσικές πρώτες ύλες. Με την εξαγορά η Power Health από διανομέας έγινε ιδιοκτήτης της Provipax, που είναι επίσης μία αμιγώς ελληνική εταιρεία, με κύκλο εργασιών γύρω στο 1 εκατ. ευρώ και οριακή κερδοφορία, η οποία δραστηριοποιείται στην έρευνα, ανάπτυξη και παραγωγή καινοτόμων προϊόντων, οικιακής και προσωπικής χρήσης. Η Power Health, που μοιράζεται τις ίδιες αξίες με την Provipax, σχεδιάζει να επενδύσει περαιτέρω στη συγκεκριμένη κατηγορία (ποσό τουλάχιστον 1 εκατ. ευρώ την επόμενη διετία).
Ο Αντώνης Κοσάρης, γενικός διευθυντής της Power Health, αναφορικά με την επέκταση της Power Health στη νέα κατηγορία, εξηγεί στη «Ν» ότι η εταιρεία σχεδιάζει να επενδύσει σε awareness, πιο επιθετική διείσδυση στην ελληνική αγορά αλλά και σε εξαγωγές. Σημειώνεται ότι σήμερα τα προϊόντα fleriana εξάγονται μόνο στη Ρουμανία, ενώ ήδη είναι σε εξέλιξη συζητήσεις για τοποθέτηση του σήματος σε 4-5 νέες αγορές.
Αν και ο κ. Κοσάρης δεν μοιράζεται μαζί μας πληροφορίες για τα επόμενα στάδια αυτής της συμφωνίας, είναι σαφές ότι μετά το πρόσφατο λανσάρισμα αλκοολούχου λοσιόν, σε συνέχεια της λήψης σχετικής άδειας παραγωγής εν μέσω πανδημίας (στο πλαίσιο των fast track αδειοδοτήσεων που θέσπισε η κυβέρνηση προκειμένου βιομηχανίες καλλυντικών και φαρμάκων να αναπτύξουν παραγωγή αντισηπτικών), η Power Health θα ενισχύσει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό της σε αυτή την κατηγορία και κατ’ επέκταση τη θέση της στα ράφια των φαρμακείων.
Αναφορικά με το portfolio της Power Health θα πρέπει να σημειωθεί ότι εσχάτως η εταιρεία έχει εισέλθει και στον κλάδο καλλυντικών με το brand Ιnalia, σειρά φυσικών προϊόντων υψηλής ποιότητας με σύμπλοκο βιταμινών καθώς και πρώτες ύλες από εκχυλίσματα φυτών και βοτάνων της κρητικής γης.
Τα στοιχεία
Επίσης η Power Health Hellas διατηρεί υγιή χρηματοοικονομική δομή, με κύκλο εργασιών, που με βάση τα τελευταία δημοσιευμένα στοιχεία του 2018 κυμαίνεται σε 12,5 εκατ. ευρώ. Το 2019 έκλεισε με ελαφρά ανάπτυξη μεγεθών και αριθμοδεικτών, ενώ τους πρώτους μήνες του 2020 καταγράφει ισχυρές επιδόσεις.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία επωφελείται από τη ραγδαία ανάπτυξη πωλήσεων σε βιταμίνες και προϊόντα για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού, που τρέχουν με τριψήφιο ρυθμό ανάπτυξης στα φυσικά και στα ψηφιακά φαρμακεία.