Μικτή είναι η εικόνα από την κίνηση στα μεγάλα εμπορικά κέντρα (mall), εκπτωτικά χωριά αλλά και εκπτωτικά καταστήματα (outlet) που άνοιξαν τις πόρτες τους έπειτα από μεγάλο διάστημα διακοπής της λειτουργίας τους λόγω της επιβολής των μέτρων της πανδημίας.
Από την έντυπη έκδοση
Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]
Μικτή είναι η εικόνα από την κίνηση στα μεγάλα εμπορικά κέντρα (mall), εκπτωτικά χωριά αλλά και εκπτωτικά καταστήματα (outlet) που άνοιξαν τις πόρτες τους έπειτα από μεγάλο διάστημα διακοπής της λειτουργίας τους λόγω της επιβολής των μέτρων της πανδημίας. Οι έμποροι είχαν προσμονή για την έλευση του αγοραστικού κοινού, που πλέον πρέπει να υιοθετήσει νέες συνήθειες όσον αφορά τον υγειονομικό εξοπλισμό του κατά τη διάρκεια των αγορών του.
Όπως τονίζεται από τους ανθρώπους του χώρου η έλευση του κόσμου δεν ικανοποίησε τις προσδοκίες τους, ενώ υποτονική ήταν η αγοραστική διάθεση όσων επισκέφθηκαν τις οργανωμένες κλειστές εμπορικές αγορές.
Το άνοιγμα των καταστημάτων (εκτός εμπορικών κέντρων) τις δύο προηγούμενες εβδομάδες φαίνεται πως έκλεψε μερίδιο από την αγορά των malls τα οποία δημιουργήθηκαν ως προορισμοί όχι μόνο για να ικανοποιούν την επιθυμία της κατανάλωσης. Δημιουργήθηκαν ως πολυχώροι που περιλαμβάνουν υπηρεσίες εστίασης, καλλωπισμού, αλλά και ψυχαγωγίας για όλες τις ηλικίες. Υπό τις νέες συνθήκες ο πήχης για τα εμπορικά κέντρα ανεβαίνει ψηλά και θα πρέπει να δώσουν κίνητρα με σωστό και με εύστοχο τρόπο στον καταναλωτή για να τα προτιμήσει. Πλέον η πολυκαναλική αγορά έχει γίνει συνείδηση και ο ανταγωνισμός είναι ισχυρός μεταξύ των εμπορικών επιχειρήσεων προκειμένου να κερδίσουν όχι μόνο ευκαιριακά το ευρώ του καταναλωτή, αλλά συστηματικά και με αυξητική τάσ
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική