Οι χαμηλοί τζίροι κατά την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας των καταστημάτων και οι λόγοι που επηρεάζουν την επισκεψιμότητα και κατανάλωση καταγράφονται στην έρευνα που πραγματοποίησε ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών.
Οι χαμηλοί τζίροι κατά την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας των καταστημάτων και οι λόγοι που επηρεάζουν την επισκεψιμότητα και κατανάλωση καταγράφονται στην έρευνα που πραγματοποίησε ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών.
Με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων ο πρόεδρος Σταύρος Καφούνης, δήλωσε: «Η αγορά δυστυχώς μίλησε και επιβεβαίωσε τις προβλέψεις μας. Επισημαίναμε ότι όταν η Γερμανία κατέγραψε την πρώτη εβδομάδα πτώση τζίρου 35%, ήταν αναμενόμενο και στην Ελλάδα να έχουμε αντίστοιχα αποτελέσματα. Εκφράζοντας πλέον τα όσα μικρές αλλά και μεγάλες επιχειρήσεις δήλωσαν στην συγκεκριμένη έρευνα, είναι επιτακτική η ανάγκη λήψης μέτρων για την επέκταση της μείωσης ενοικίου έως το τέλος του έτους, την διευκόλυνση της χρηματοδότησης όλων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και τις στοχευμένες φοροελαφρύνσεις που θα μειώσουν τα λειτουργικά τους έξοδα».
Ο ίδιος πρόσθεσε πως «θα παρακολουθούμε από κοντά τις εξελίξεις και θα συνεχίσουμε να παρεμβαίνουμε δυναμικά με κάθε νόμιμο μέσο που διαθέτουμε, ώστε να ληφθούν έγκαιρα τα ρεαλιστικά και θαρραλέα μέτρα που απαιτούνται και όλοι μαζί, κατά τα δεδομένα της υγειονομικής κρίσης, να ξεπεράσουμε τον σκόπελο και να μπούμε με αισιοδοξία στο 2021. Οι Έλληνες επιχειρηματίες που στάθηκαν όρθιοι μέσα στην δεκαετή κρίση, δικαιούνται να κερδίσουν τον τίτλο της βιώσιμης επιχείρησης. Το έχουν ανάγκη και εμείς αντίστοιχα έχουμε την υποχρέωση να τους τον προσεφέρουμε».