Τη νέα του επικοινωνιακή καμπάνια για την στήριξη των εμπορικών καταστημάτων που επαναλειτουργούν από σήμερα παρουσίασε ο Εμπορικός Σύλλογος της Αθήνας. Στην υλοποίηση συνεισέφεραν αφιλοκερδώς οι IRA Media, Artecenico και Γ. Θεοφάνους.
Τη νέα του επικοινωνιακή καμπάνια για την στήριξη των εμπορικών καταστημάτων που επαναλειτουργούν από σήμερα παρουσίασε ο Εμπορικός Σύλλογος της Αθήνας. Στην υλοποίηση συνεισέφεραν αφιλοκερδώς οι IRA Media, Artecenico και Γ. Θεοφάνους.
Με κεντρικό μήνυμα «Χωρίς παραφωνίες, πάμε για νέες επιτυχίες!», η εν λόγω καμπάνια πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή και θα «τρέξει» τόσο στα παραδοσιακά μέσα, ραδιόφωνο και τηλεόραση, όσο και στα ψηφιακά, διαδίκτυο και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Τη συνολική επικοινωνιακή στρατηγική, τη δημιουργική ιδέα και την επιμέλεια του τηλεοπτικού πλάνου προβολής ανέλαβε η IRA Media, ενώ η παραγωγή πραγματοποιήθηκε με την ευγενική χορηγία της ARTECNIKO. Στο σχετικό spot πρωταγωνιστεί ο διακεκριμένος συνθέτης Γιώργος Θεοφάνους, ο οποίος ανταποκρίθηκε άμεσα στο κάλεσμα του ΕΣΑ και επιπλέον παραχώρησε τα δικαιώματα γνωστής μουσικής του επιτυχίας για τη μουσική επένδυση της καμπάνιας.
Ο πρόεδρος του ΕΣΑ Σταύρος Καφούνης σχολίασε σχετικά ότι η δημιουργία του συγκεκριμένου κοινωνικού μηνύματος αποτελεί κατάθεση ψυχής περισσοτέρων από τριάντα εξαιρετικών επαγγελματιών, οι οποίοι αφιλοκερδώς έθεσαν δημιουργικότητα και την πείρα τους στην υπηρεσία του ΕΣΑ.
Ο Χάρης Λαούδης, CEO της Ira Media σημείωσε ότι με χαρά ανταποκρίθηκε η εταιρεία του στο κάλεσμα του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, θέλοντας να στηρίξει ουσιαστικά το εγχώριο εμπόριο στην προσπάθεια ανάταξής του από αυτή την κρίση.
naftemporiki.gr