Απάντηση σε άρθρα που κάνουν λόγο για δήθεν ελλείψεις αδειοδοτήσεων κατά την υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος της ΟΛΠ Α.Ε. δίνει η διοίκηση της εταιρείας. Ειδικότερα, το έργο της νότιας επέκτασης του επιβατικού λιμένα είναι μία υποχρεωτική επένδυση ύψους 103 εκατ. ευρώ και μάλιστα η μεγαλύτερη που προβλέπεται στη σύμβαση παραχώρησης μεταξύ ΟΛΠ και Ελληνικού Δημοσίου. Το έργο έχει λάβει όλες τις άδειες και εγκρίσεις από το σύνολο των αρμοδίων προς τούτο υπηρεσιών και φορέων της ελληνικής πολιτείας, συμπεριλαμβανομένης της Περιφέρειας Αττικής, αναφέρει η διοίκηση της ΟΛΠ Α.Ε. σε ανακοίνωσή της.
Απάντηση σε άρθρα που κάνουν λόγο για δήθεν ελλείψεις αδειοδοτήσεων κατά την υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος της ΟΛΠ Α.Ε. δίνει η διοίκηση της εταιρείας. Ειδικότερα, το έργο της νότιας επέκτασης του επιβατικού λιμένα είναι μία υποχρεωτική επένδυση ύψους 103 εκατ. ευρώ και μάλιστα η μεγαλύτερη που προβλέπεται στη σύμβαση παραχώρησης μεταξύ ΟΛΠ και Ελληνικού Δημοσίου. Το έργο έχει λάβει όλες τις άδειες και εγκρίσεις από το σύνολο των αρμοδίων προς τούτο υπηρεσιών και φορέων της ελληνικής πολιτείας, συμπεριλαμβανομένης της Περιφέρειας Αττικής, αναφέρει η διοίκηση της ΟΛΠ Α.Ε. σε ανακοίνωσή της.
Με αφορμή άρθρα που βλέπουν το φως της δημοσιότητας και αναφέρονται σε δήθεν ελλείψεις αδειοδοτήσεων κατά την υλοποίηση του επενδυτικού της προγράμματος της ΟΛΠ Α.Ε., η διοίκηση της εταιρείας εφαρμόζοντας πιστά τους νόμους της Ελλάδας και της Ε.Ε καθώς και τις προβλεπόμενες διατάξεις για τις εισηγμένες εταιρείες ενημερώνει για τα ακόλουθα:
Το έργο της Νότιας Επέκτασης του Επιβατικού Λιμένα είναι μία υποχρεωτική επένδυση ύψους 103 εκατ. ευρώ και μάλιστα η μεγαλύτερη που προβλέπεται στη σύμβαση παραχώρησης μεταξύ ΟΛΠ και Ελληνικού Δημοσίου (ν.4404/2016). Το έργο έχει λάβει όλες τις άδειες και εγκρίσεις από το σύνολο των αρμοδίων προς τούτο υπηρεσιών και φορέων της Ελληνικής Πολιτείας, συμπεριλαμβανομένης της Περιφέρειας Αττικής, από την οποία συγχρηματοδοτείται η σημαντική αυτή δημόσια υποδομή αλλά και από τους αρμόδιους φορείς της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Πιο συγκεκριμένα, το έργο είναι πλήρως περιβαλλοντικά αδειοδοτημένο με βάση τις αποφάσεις του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας που εκδόθηκαν κατά τα έτη 2013 και 2018. Στις 25/2/2020 πραγματοποιήθηκε η τελετή έναρξης των εργασιών παρουσία του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Ιωάννη Πλακιωτάκη ως εκπροσώπου του Πρωθυπουργού, του Υπουργού Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη, του Περιφερειάρχη Αττικής κ. Γιώργου Πατούλη και του Δημάρχου Πειραιά κ. Γιάννη Μώραλη, οι οποίοι χαιρέτισαν την έναρξη του έργου και υπογράμμισαν τη σημασία του για την τοπική και εθνική οικονομία. Ακολούθησε η ενημέρωση των Αρχών (Λιμεναρχείο, Υδρογραφική Υπηρεσία, Υπηρεσία Φάρων) για τη λήψη των απαραίτητων αδειών που αφορούσαν στην απόρριψη των βυθοκορημάτων με βάση την υφιστάμενη περιβαλλοντική αδειοδότηση. Σημειώνεται ότι για την έγκριση των Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων έγιναν εργαστηριακοί έλεγχοι από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο σε δείγματα ιζημάτων που ελήφθησαν από την περιοχή του έργου και αφού αξιολογήθηκαν χαρακτηρίστηκαν ως αδρανή και μη επικίνδυνα υλικά. Σε εφαρμογή της περιβαλλοντικής αδειοδότησης του έργου εκδόθηκε από τη Λιμενική Αρχή η απόφαση έγκρισης απόρριψης και τα ιζήματα αυτά ως προϊόντα των υποθαλάσσιων εκσκαφών απορρίπτονται σε συγκεκριμένη θαλάσσια περιοχή που έχει καθοριστεί από το ΓΕΝ.
Οι εργασίες συνεχίζονται ομαλά με στόχο πριν το πέρας της θερινής περιόδου να έχει ολοκληρωθεί τμήμα του έργου ικανό για την ασφάλειά του έναντι της χειμερινής περιόδου. Το έργο έχει χρονοδιάγραμμα υλοποίησης σε 32 μήνες.
Με τα ανωτέρω στοιχεία, οι Έλληνες πολίτες και το επενδυτικό κοινό μπορούν να σχηματίσουν ξεκάθαρη εικόνα για τη νομιμότητα και την πορεία του επενδυτικού προγράμματος της ΟΛΠ Α.Ε.
naftemporiki.gr