Οικονομία & Αγορές
Δευτέρα, 11 Μαΐου 2020 07:47

Το στοίχημα των e-shops με το άνοιγμα των εμπορικών καταστημάτων

Στοίχημα για τα e-shops από τον χώρο της μόδας είναι η διατήρηση του μεριδίου που έχτισαν κατά την περίοδο του lockdown και μετά την πλήρη επανεκκίνηση του λιανεμπορίου, με το άνοιγμα δηλαδή όλων των καταστημάτων, από σήμερα 11 Μαΐου.

Από την έντυπη έκδοση

Στοίχημα για τα e-shops από τον χώρο της μόδας είναι η διατήρηση του μεριδίου που έχτισαν κατά την περίοδο του lockdown και μετά την πλήρη επανεκκίνηση του λιανεμπορίου, με το άνοιγμα δηλαδή όλων των καταστημάτων, από σήμερα 11 Μαΐου.

Από σήμερα είναι μια άλλη μέρα για τα χιλιάδες καταστήματα της εγχώριας αγοράς που έκλεισαν στις 18 Μαρτίου με κρατική εντολή και σήμερα καλούνται να λειτουργήσουν με έναν ιδιότυπο τρόπο.

Είτε πρόκειται για καταστήματα μεγάλων αλυσίδων, όπως η Zara και η H&M, είτε για μικρές επιχειρήσεις, οι προετοιμασίες είναι πυρετώδεις αυτές τις ημέρες, καθώς σχεδιάζεται η επανεκκίνηση με βάση τα πρωτόκολλα ασφάλειας που έχουν ανακοινωθεί, ήτοικατανομή προσωπικού σε βάρδιες, εξοπλισμός με αναλώσιμα για τους εργαζόμενους και τυχόν ανάγκες των πελατών, καθαρισμό χώρων, απολύμανση προϊόντων κ.ο.κ.

Πριν από λίγες ημέρες οι μεγάλες αλυσίδες ενημέρωναν το καταναλωτικό κοινό εν όψει της επανεκκίνησης ότι η εξυπηρέτηση θα είναι περιορισμένη λόγω των έκτακτων συνθηκών, γι’ αυτό θα ανοίγουν στις 10 και θα εξαντλούν το ωράριο για να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους με ασφάλεια. Με την ενεργοποίηση του καναλιού των φυσικών καταστημάτων θα πάψει να πρωταγωνιστεί το online, μέσω του οποίου διενεργούνταν αποκλειστικά οι πωλήσεις τους τελευταίους σχεδόν δύο μήνες, αποτελώντας τη μόνη πηγή εσόδων για τις μεγάλες αλλά και τις μικρότερες μάρκες.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»