Αύξηση 30% σημείωσαν σε ενοποιημένη βάση οι πωλήσεις στο online κανάλι της Ahold Delhaize, μητρικής της ΑΒ Βασιλόπουλος, στο α’ τρίμηνο, για να διαμορφωθούν σε 998 εκατ. ευρώ από 761 εκατ. ευρώ στο α’ τρίμηνο του 2019 αντιπροσωπεύοντας σχεδόν 5,5% των συνολικών πωλήσεων.
Αύξηση 30% σημείωσαν σε ενοποιημένη βάση οι πωλήσεις στο online κανάλι της Ahold Delhaize, μητρικής της ΑΒ Βασιλόπουλος, στο α’ τρίμηνο, για να διαμορφωθούν σε 998 εκατ. ευρώ από 761 εκατ. ευρώ στο α’ τρίμηνο του 2019 αντιπροσωπεύοντας σχεδόν 5,5% των συνολικών πωλήσεων.
Οι καθαρές διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 37,7% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες και σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις για το α’ τρίμηνο, οι καθαρές πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 18,2 δισ. ευρώ, με αύξηση 14,7% ή 12,7% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες. Οι συγκρίσιμες πωλήσεις επηρεάστηκαν θετικά από την αύξηση κατά 26,9% τον Μάρτιο, κυρίως λόγω της ζήτησης στο πλαίσιο του lockdown.
Οι καθαρές πωλήσεις στην Ευρώπη ανήλθαν σε 6,211 δισ. ευρώ με αύξηση 11%, εκ των οποίων 540 εκατ. ευρώ ή 8,69% ήταν οι online πωλήσεις. Οι συγκρίσιμες πωλήσεις στην Ευρώπης εκτός της βενζίνης αυξήθηκαν 9,8%, σε σημαντικό βαθμό επηρεαζόμενες θετικά από την αύξηση κατά 15,9% τον Μάρτιο. Οι καθαρές ηλεκτρονικές πωλήσεις στην περιοχή αυξήθηκαν κατά 36,3%. Όλες οι χώρες στην Ευρώπη παρουσίασαν υψηλότερη από την κανονική ζήτηση, αν και στις χώρες της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, η ζήτηση αυξήθηκε ελαφρώς ταχύτερα συγκριτικά με το σύνολο.
Με βάση τις προβλέψεις οι ελεύθερες ταμειακές ροές για το 2020 θα υπερβούν τα 1,5 δισ. ευρώ. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Frans Muller, σχολίασε την απόδοση των πωλήσεων στην εξεταζόμενη περίοδο ως επακόλουθο της υψηλής ζήτησης λόγω πανδημίας σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές σημειώνοντας ότι το κόστος που σχετίζεται με τις προσπάθειες του ομίλου να ανταποκριθεί στις προκλήσεις θα επηρεάσει σημαντικά τα επόμενα τρίμηνα. Ωστόσο, διατηρεί την προοπτική για ολόκληρο το έτος ότι το υποκείμενο λειτουργικό περιθώριο του ομίλου θα ευθυγραμμιστεί σε γενικές γραμμές με το 2019. “Ο όμιλος παρακολουθεί και μαθαίνει από τις αλλαγές στα πρότυπα και τη συμπεριφορά των καταναλών”, πρόσθεσε μεταξύ άλλων.