τωτικές τάσεις καταγράφονται στους ναύλους των δεξαμενόπλοιων το τελευταίο διάστημα. Οι ναύλοι των VLCCs στον Κόλπο του Μεξικού μειώθηκαν κατά 28% την προηγούμενη εβδομάδα καθώς το εξασθενημένο ενδιαφέρον για ναυλώσεις άφησε υπερβάλλουσα διαθέσιμη μεταφορική ικανότητα αναξιοποίητη, παρά το γεγονός ότι ένας μεγάλος αριθμός δεξαμενόπλοιων χρησιμοποιείται ως αποθήκη.
Από την έντυπη έδκοση
τωτικές τάσεις καταγράφονται στους ναύλους των δεξαμενόπλοιων το τελευταίο διάστημα. Οι ναύλοι των VLCCs στον Κόλπο του Μεξικού μειώθηκαν κατά 28% την προηγούμενη εβδομάδα καθώς το εξασθενημένο ενδιαφέρον για ναυλώσεις άφησε υπερβάλλουσα διαθέσιμη μεταφορική ικανότητα αναξιοποίητη, παρά το γεγονός ότι ένας μεγάλος αριθμός δεξαμενόπλοιων χρησιμοποιείται ως αποθήκη.
Το κόστος ταξιδιού ενός VLCC από τις ΗΠΑ στην Κίνα μειώθηκε κατά 1,5 εκατ. δολ. σε μία ημέρα και 4,5 εκατ. δολ. σε μία εβδομάδα, στα 11,5 εκατ. δολ.
Ο συνδυασμός της πτώσης της ζήτησης αργού από το «σβήσιμο» της παγκόσμιας οικονομίας λόγω κορονοϊού και οι περικοπές στην παραγωγή αργού κατά 9,7 εκατ. βαρέλια την ημέρα για τον Μάιο και τον Ιούνιο, όπως συμφωνήθηκε από τις χώρες του ΟΠΕΚ+, κάνει εμφανή πλέον τη μείωση των αναγκών σε μεταφορές αργού.
Ανάλογη είναι η εικόνα και στην αγορά της Βραζιλίας όπου η Petrogal έκλεισε το VLCC «FPMC C Noble» στα w100 για μία διαδρομή από Βραζιλία προς Κίνα, μειωμένα κατά w20 σε σύγκριση με δυο τρεις μέρες πριν, σύμφωνα με τον δείκτη του S&P Global Platts. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το φορτίο όπως μεταδίδει το Platts.com έλαβε προσφορές από 11 ακόμη πλοιοκτήτες, εικόνα που επιβεβαιώνει ότι η αγορά κινείται σε απαισιόδοξη κατεύθυνση.Αλλά και στον Αραβικό Κόλπο, μια περιοχή κλειδί για την αγορά των VLCC, αναφέρεται πίεση στους ναύλους, ενώ σύμφωνα με ναυλομεσίτες και το ενδιαφέρον για αποθήκευση αργού μειώνεται καθώς οι ανάγκες έχουν σε γενικές γραμμές καλυφθεί.