Η εταιρία προετοιμάζεται για την είσοδο της στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας. Αναφορικά με τις προκλήσεις του Covid-19 η εταιρία μεταξύ άλλων ενεργειών προχώρησε σε αναβάθμιση των δικτυακών υποδομών, προκειμένου να ανταπεξέλθει στην αυξημένη κίνηση του τηλεπικοινωνιακού της δικτύου.
Η Forthnet αριθμεί 893 χιλιάδες συνδρομές, εξυπηρετώντας 661 χιλιάδες μοναδικούς πελάτες, 551 χιλιάδες συνδρομητές broadband και 457 χιλιάδες συνδρομητές Pay TV λιανικής και χονδρικής σε Ελλάδα και Κύπρο.
Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε για την οικονομική χρήση 2019, επανέφερε τη συνδρομητική βάση της στο Broadband σε θετικό πρόσημο ενώ η πελατειακή της βάση στη συνδρομητική τηλεόραση, σύμφωνα με τη διοίκηση, συνεχίζει να επηρεάζεται από την υπέρφορολόγηση των τελικών καταναλωτών και του κλάδου, καθώς και από τις στρεβλώσεις που δημιουργούνται στην αγορά, με τις πολυεθνικές εταιρείες που παρέχουν αντίστοιχες υπηρεσίες χωρίς να υπόκεινται στα ανάλογα φορολογικά βάρη.
Τα έσοδα από εταιρικούς πελάτες παρέμειναν σχεδόν σταθερά με σημαντική ενίσχυση στο τομέα της διαφήμισης (+5,8%) όπου η Εταιρεία αυξάνει το μερίδιο αγοράς της.
Η εταιρεία προετοιμάζεται για την είσοδο της στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας παρέχοντας συνολική κάλυψη των αναγκών της ελληνικής οικογένειας για ψυχαγωγία και επικοινωνία και σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, Πάνο Παπαδόπουλο, η εταιρεία απέδειξε την ανθεκτικότητά της παρά τις αντίξοες συνθήκες. “Κατάφερε να διατηρήσει τη στρατηγική της θέση στην αγορά του Pay TV και στο premium αποκλειστικό περιεχόμενο, ενώ ταυτόχρονα με βάση τη συμφωνία MVNO που υπέγραψε το καλοκαίρι του 2019, συνεχίζει να εργάζεται με εντατικούς ρυθμούς προκειμένου να προσφέρει και υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας…”, πρόσθεσε μεταξύ άλλων αναφερόμενο επίσης στη διαδικασία ανεύρεσης επενδυτή για τα exposures των δανειστριών τραπεζών, όχι μόνο καλύπτοντας όλα τα σχετικά αιτήματα ενημέρωσης που δεχόμασταν μέσω των συμβούλων των τραπεζών μας, αλλά και με ενεργητική προσέγγιση και ενημέρωση πιθανών υποψήφιων επενδυτών.
Τα μεγέθη
Τα ενοποιημένα συνολικά έσοδα για το 2019, ανήλθαν στα 262,8 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με το 2018 κατά -5,9% εξαιρούμενης της επίδρασης των εσόδων που σχετίζονται με την θυγατρική Forth-CRS που πουλήθηκε κατά το 2018. Τα έσοδα από εταιρικούς πελάτες παρέμειναν σταθερά, ενώ ο τομέας της διαφήμισης ενισχύθηκε κατά 5,8%. Το EBITDA του 2019 ανήλθε στα 36,4 εκατ. ευρώ, έναντι 42,3 εκατ. ευρώ του 2018. Εξαιρούμενης της επίδρασης στο EBITDA των αποτελεσμάτων από την Forth-CRS, η μείωση θα ήταν 8,6%.
Αναφορικά με τις προκλήσεις του Covid-19 η εταιρεία μεταξύ άλλων ενεργειών προχώρησε σε αναβάθμιση των δικτυακών υποδομών, προκειμένου να ανταπεξέλθει στην αυξημένη κίνηση του τηλεπικοινωνιακού της δικτύου και να εξυπηρετήσει τα περισσότερα από 600.000 νοικοκυριά και 40.000 επιχειρήσεις και φορείς που είναι πελάτες της. Υλοποίησε επίσης την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι. Μένουμε Παρέα» ενώ στηρίζει το #DigitalSolidarityGR την πρωτοβουλία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
naftemporiki.gr