Η διατήρηση της αναπτυξιακής δυναμικής της Παπουτσάνης και η βελτίωση της κερδοφορίας της μέσω αύξησης του κύκλου εργασιών, εστίασης σε προϊόντα μεγαλύτερης προστιθέμενης αξίας που ταυτόχρονα προάγουν την αειφορία και επέκτασης της πελατειακής της βάσης, αποτελούν βασικούς άξονες στρατηγικής για τη διοίκηση της εταιρείας, σε συνέχεια των θετικών επιδόσεων που εμφάνισε στο α΄ τρίμηνο του 2020.
Η διατήρηση της αναπτυξιακής δυναμικής της Παπουτσάνης και η βελτίωση της κερδοφορίας της μέσω αύξησης του κύκλου εργασιών, εστίασης σε προϊόντα μεγαλύτερης προστιθέμενης αξίας που ταυτόχρονα προάγουν την αειφορία και επέκτασης της πελατειακής της βάσης, αποτελούν βασικούς άξονες στρατηγικής για τη διοίκηση της εταιρείας, σε συνέχεια των θετικών επιδόσεων που εμφάνισε στο α΄ τρίμηνο του 2020.
Ας σημειωθεί ότι, έχοντας λάβει την έγκριση των αρμόδιων αρχών της χώρας, από τις αρχές Απριλίου αξιοποιεί μέρος της παραγωγής της υπερσύγχρονης μονάδας στη Ριτσώνα Ευβοίας, για την παραγωγή βιοκτόνων και απολυμαντικών με χρήση οινοπνεύματος σε περιεκτικότητα 80% κατ' όγκον, ώστε να καλύψει στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό τις ανάγκες της χώρας.
Αναφορικά με τα οικονομικά μεγέθη, ο κύκλος εργασιών του ομίλου και της εταιρείας ανήλθε στα 8,1 εκατ. ευρώ, έναντι 5,8 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2019, ενώ οι εξαγωγές αυξήθηκαν κατά 90% και ανήλθαν σε 5,4 εκατ. ευρώ, με τα μετά από φόρους κέρδη στα 0,5 εκατ. ευρώ και τα EBITDA στo 1,0 εκατ. ευρώ, με αύξηση 112%.
Οι εξαγωγές το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους αντιπροσωπεύουν το 67% του κύκλου εργασιών της Παπουτσάνης, έναντι 49% την αντίστοιχη περίοδο του 2019.
Το 46% του συνολικού κύκλου εργασιών προέρχεται από παραγωγές προϊόντων για τρίτους, 17% από πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά, 15% από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό και 22% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών. Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020 δεν πραγματοποιήθηκαν πωλήσεις αλκοολούχων αντισηπτικών.
naftemporiki.gr