Μεγάλο περιθώριο αξιοποίησης των ηλεκτρονικών αγορών, παρότι αυτές υπερδιπλασιάστηκαν κατά τη διάρκεια της καραντίνας, υπάρχει για τους επιχειρηματίες, με τη διάδοση του Ίντερνετ να φαίνεται ότι αφορά πλέον όλες τις ηλικίες, ακόμη και τις μεγαλύτερες.
Από την έντυπη έκδοση
Μεγάλο περιθώριο αξιοποίησης των ηλεκτρονικών αγορών, παρότι αυτές υπερδιπλασιάστηκαν κατά τη διάρκεια της καραντίνας, υπάρχει για τους επιχειρηματίες, με τη διάδοση του Ίντερνετ να φαίνεται ότι αφορά πλέον όλες τις ηλικίες, ακόμη και τις μεγαλύτερες.
Σχεδόν όλοι οι Έλληνες (88%) χρησιμοποιούν πλέον τακτικά (από «κάποιες φορές την εβδομάδα έως κάθε μέρα») το Ίντερνετ - και 2% μπαίνει «κάποιες φορές τον μήνα». Αυτά προκύπτουν από την πρώτη έρευνα της Pulse RC για το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών στην Αττική, που διερεύνησε αναλυτικά τις σύγχρονες ηλεκτρονικές υπηρεσίες μέσω Ίντερνετ και κινητών - ιδιαίτερα όσον αφορά τον επαγγελματικό χώρο.
«Δεν είναι τυχαίο που ως επιμελητήριο επενδύουμε σε σημαντικό βαθμό στον ψηφιακό μετασχηματισμό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, προκειμένου να αναβαθμιστούν και να αποκτήσουν ένα σημαντικό ‘’εργαλείο’’ στην προσπάθεια της επαγγελματικής τους επιβίωσης εν μέσω του νέου κύκλου της ύφεσης που προκαλεί ο κορονοϊός» αναφέρει με αφορμή τη δημοσιοποίηση της έρευνας ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών Γιάννης Χατζηθεοδοσίου.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική