Ριζικές και κοστοβόρες αλλαγές στη λειτουργία της παγκόσμιος κρουαζιέρας φαίνεται ότι φέρνει η πανδημία του κορονοϊού. Ο συγκεκριμένος κλάδος έχει πληγεί ίσως περισσότερο από κάθε άλλον, αφού σύμφωνα με τους μέχρι τώρα υπολογισμούς υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να χαθεί εκτός από τη φετινή και η επόμενη σεζόν.
Από την έντυπη έκδοση
Ριζικές και κοστοβόρες αλλαγές στη λειτουργία της παγκόσμιος κρουαζιέρας φαίνεται ότι φέρνει η πανδημία του κορονοϊού. Ο συγκεκριμένος κλάδος έχει πληγεί ίσως περισσότερο από κάθε άλλον, αφού σύμφωνα με τους μέχρι τώρα υπολογισμούς υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να χαθεί εκτός από τη φετινή και η επόμενη σεζόν.
Οι εταιρείες κρουαζιέρας αλλά και τα μεγάλα ναυπηγεία αναζητούν τρόπους για να κάνουν ασφαλέστερη και πιο άνετη την παραμονή των επιβατών επάνω στα πλοία. Πρόκειται για πλοία που είναι σήμερα στο στάδιο της κατασκευής, αφού νέες παραγγελίες δύσκολα θα γίνουν τα επόμενα τρία - τέσσερα χρόνια. Οι αλλαγές αυτές πάντως είναι ιδιαίτερα κοστοβόρες, αφού η κατασκευή ενός κρουαζιερόπλοιου που μπορεί να φιλοξενήσει 4.000 επιβάτες προσεγγίσει το 1 δισ. δολάρια. Ο πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας Θεόδωρος Κόντες σημειώνει ότι γίνονται σκέψεις σε λειτουργικό αλλά και σε τεχνικό επίπεδο ούτως ώστε να διασφαλίζουν στους επιβαίνοντες μεγαλύτερη ασφάλεια, αλλά και ανέσεις στα πλοία.
Αυτές οι βελτιώσεις προσανατολίζονται στους χώρους υγιεινής, υγειονομικού ενδιαφέροντος και φυσικά στην αποσυμφόρηση χώρων που συνήθως εμφανίζεται στα mega ships. Αναφερόμενοι στις εν λόγω βελτιώσεις στα νεότευκτα πλοία, σύμφωνα με τον κ. Κόντε γίνονται συζητήσεις για:
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική