Με ενισχυμένα μεγέθη έκλεισε το 2019 για τον όμιλο Flexopack, που βελτίωσε τόσο τις πωλήσεις, όσο και την κερδοφορία του.
Με ενισχυμένα μεγέθη έκλεισε το 2019 για τον όμιλο Flexopack, που βελτίωσε τόσο τις πωλήσεις, όσο και την κερδοφορία του.
Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε 89,277 εκατ. ευρώ, έναντι 84,492 εκατ. ευρώ και ο εταιρικός σε 77,260 εκατ. ευρώ, έναντι 72,424 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας ποσοστιαία αύξηση κατά 5,66% και 6,68%, αντίστοιχα.
Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε επίπεδο ομίλου σε 14,656 εκατ. ευρώ, έναντι 14,274 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 2,68% και σε εταιρικό επίπεδο σε 13,991 εκατ. ευρώ έναντι 13,489 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 3,72%.
Τα κέρδη προ φόρων (EBT) ανήλθαν για τον όμιλο σε 9,485 εκατ. ευρώ, έναντι 9,872 εκατ. ευρώ μειωμένα κατά 3,92% και για την εταιρεία σε 9,795 εκατ. ευρώ έναντι 10,148 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 3,48%.
Τα κέρδη μετά φόρων (EAT) ανήλθαν για τον όμιλο σε 7,195 εκατ. ευρώ, έναντι 7,096 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 1,40% και για την εταιρεία σε 7,598 εκατ. ευρώ, έναντι 7,602 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 0,05%.
naftemporiki.gr