Αύξηση του κόστους ασφάλισης αναμένει για τα επόμενα δύο χρόνια ο οίκος αναλύσεων Drewry λόγω μιας επιλεκτικής πολιτικής των P&I Clubs και των ασφαλιστικών εταιρειών στον κλάδο ασφάλισης πλοίου και μηχανής (Hull & Machinery).
Από την έντυπη έκδοση
Αύξηση του κόστους ασφάλισης αναμένει για τα επόμενα δύο χρόνια ο οίκος αναλύσεων Drewry λόγω μιας επιλεκτικής πολιτικής των P&I Clubs και των ασφαλιστικών εταιρειών στον κλάδο ασφάλισης πλοίου και μηχανής (Hull & Machinery).
Τo κόστος των ναυτασφαλίσεων αυξάνεται, γεγονός που οδηγεί στην αύξηση του κόστους λειτουργίας των πλοίων την ίδια στιγμή που τα κέρδη αναμένεται να δεχθούν πιέσεις ως αποτέλεσμα της πορείας της ναυλαγοράς λόγω της πανδημίας, συμπεραίνει σε μία ανάλυσή του ο Drewry.
Την προηγούμενη χρονιά η ναυτασφαλιστική αγορά άρχισε να σημειώνει πρόοδο προς ένα πιο κερδοφόρο περιβάλλον. Ωστόσο, ο αντίκτυπος της πανδημίας και οι συνεχιζόμενες αναταραχές στο εμπόριο θα αυξήσουν τα κόστη για τους πλοιοκτήτες, γεγονός που θα έχει σημαντικές επιπτώσεις στο κόστος λειτουργίας των πλοίων, εκ των οποίων η ασφάλιση αντιστοιχεί στο 10%.