Οικονομία & Αγορές
Τρίτη, 14 Απριλίου 2020 07:40

Ούριος άνεμος για τους ναύλους στον κλάδο των δεξαμενόπλοιων

Οι ναύλοι στα δεξαμενόπλοια θα συνεχίσουν να κινούνται σε υγιή επίπεδα, καθώς η υπερπροσφορά πετρελαίου θα εξακολουθήσει να υφίσταται παρά τις αποφάσεις για περικοπή της παραγωγής από τις χώρες του ΟΠΕΚ, με αποτέλεσμα η τιμή του αργού να παραμένει σε χαμηλά επίπεδα και η τάση για αποθήκευση σε πλωτές μονάδες να συνεχίζεται.

Από την έντυπη έκδοση

Οι ναύλοι στα δεξαμενόπλοια θα συνεχίσουν να κινούνται σε υγιή επίπεδα, καθώς η υπερπροσφορά πετρελαίου θα εξακολουθήσει να υφίσταται παρά τις αποφάσεις για περικοπή της παραγωγής από τις χώρες του ΟΠΕΚ, με αποτέλεσμα η τιμή του αργού να παραμένει σε χαμηλά επίπεδα και η τάση για αποθήκευση σε πλωτές μονάδες να συνεχίζεται. Αυτή την εικόνα περιγράφουν για τον κλάδο των δεξαμενοπλοίων και για τους επόμενους μήνες οι αναλυτές, αφού οι προσπάθειες που γίνονται διεθνώς για τη μείωση της παραγωγής δεν φαίνεται να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες της αγοράς για μια κατάρρευση της ζήτησης.

Εκτιμήσεις για VLCCs

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακής εταιρείας Signal Group, του Γιάννη Μαρτίνου, θα απαιτηθούν 57 VLCCs για την αποθήκευση πετρελαίου αν η παραγωγή αργού υπερβεί τη ζήτηση κατά 10%.

Πριν από την έναρξη της πανδημίας του κορωνοϊού, η παγκόσμια κατανάλωση πετρελαίου ήταν περίπου 100 εκατομμύρια βαρέλια την ημέρα, η οποία εκτιμάται ότι μειώθηκε κατά ένα τρίτο τις τελευταίες εβδομάδες λόγω της πανδημίας. 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική