Η MICROSOFT ήταν αυτή που κέρδισε τελικά τη «μάχη» για την απόκτηση της Facebook, συμφωνώντας να καταβάλει 240 εκατ. δολάρια για ένα μερίδιο 1,6% στο δημοφιλές social networking site, επικρατώντας έναντι της προσφοράς της Google.
Βάσει της συμφωνίας, η οποία αποτιμά την Facebook στα 15 δισ. δολάρια, ο αμερικανικός κολοσσός αποκτά, μεταξύ άλλων, αποκλειστικά δικαιώματα πώλησης διαφημίσεων στο Facebook εκτός των ΗΠΑ.
Όπως εκτιμούν πάντως αναλυτές, η Microsoft προσέφερε ένα υπερβολικό ποσό, στοιχηματίζοντας ότι η Facebook θα είναι σε θέση να αναδειχθεί σύντομα σε έναν παγκόσμιο κόμβο ηλεκτρονικών δραστηριοτήτων.
Ενδιαφέρον για απόκτηση της εταιρείας είχε εκφράσει και η Google, καθώς το Facebook έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλές τα τελευταία χρόνια. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2004 και σήμερα το επισκέπτονται καθημερινά περί τους 250.000 νέους χρήστες. Το 60% αυτών βρίσκεται εκτός ΗΠΑ.
Η μετοχή της Microsoft ενισχύθηκε την Τετάρτη ελαφρώς στα 31,60 δολάρια, ενώ αυτή της Google υποχώρησε στα 675,30 δολάρια.