Οικονομία & Αγορές
Παρασκευή, 10 Απριλίου 2020 08:15

Μετ' εμποδίων οι παραδόσεις δώρων- Στοκαρισμένα για το 2021 τα εμπορεύματα

Η Μεγάλη Εβδομάδα είναι πιθανόν να κλιμακώσει τα προβλήματα. Είναι σαφές ότι το Πάσχα θα είναι διαφορετικό φέτος, όπως ενημερώνει άλλωστε τους πολίτες-καταναλωτές, σχεδόν καθημερινά την τελευταία εβδομάδα, ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς, αλλά είναι δύσκολο να το εξηγήσουν αυτό οι… νονοί στα βαφτιστήρια.

Από την έντυπη έκδοση

Η Μεγάλη Εβδομάδα είναι πιθανόν να κλιμακώσει τα προβλήματα. Είναι σαφές ότι το Πάσχα θα είναι διαφορετικό φέτος, όπως ενημερώνει άλλωστε τους πολίτες-καταναλωτές, σχεδόν καθημερινά την τελευταία εβδομάδα, ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς, αλλά είναι δύσκολο να το εξηγήσουν αυτό οι… νονοί στα βαφτιστήρια. Πολλοί προσφεύγουν μαζικά τις τελευταίες ημέρες στα e-shops των εταιρειών παιχνιδιών, εξαντλώντας τις δυνατότητές τους να αντεπεξέλθουν στην εκρηκτική ζήτηση.

Είναι ενδεικτικό ότι η Jumbo, εταιρεία που αντλεί σχεδόν 30% του τζίρου της από το παιχνίδι, με παράδοση σε γενναιόδωρες διαφημιστικές καμπάνιες την πασχαλινή περίοδο, δεν διαθέτει καν διαφημιστικό υλικό για παιχνίδια στην εισαγωγική σελίδα του e-shop της. Αντίθετα ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό ότι λόγω του αυξημένου όγκου των παραγγελιών η προβλεπόμενη ημερομηνία παράδοσης είναι 16 ημέρες μετά την παραγγελία και καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να μειωθεί αυτός ο χρόνος.

Την ίδια ώρα οι ποσότητες πασχαλινών ειδών μεταφέρονται στις αποθήκες των ελληνικών εταιρειών και απ’ ό,τι φαίνεται στο μεγαλύτερο μέρος τους θα παραμείνουν εκεί.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική