Οικονομία & Αγορές
Τρίτη, 03 Απριλίου 2001 10:33

Αυξάνει μερίδιο και πωλήσεις η Intersport

Την ανοδική της πορεία συνέχισε και το 2000 η Intersport International, με πωλήσεις κατά 7,5% υψηλότερες σε σύγκριση με το 1999, οι οποίες ανήλθαν σε 5,8 δισ. ευρώ, αποκτώντας παράλληλα και μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά, το οποίο ανέρχεται πλέον στο 17%.

Οπως ανακοινώθηκε σχετικά, το ποσοστό αυτό, εξασφαλίζει στην εταιρεία και με σημαντική διαφορά από τον δεύτερο, την πρώτη θέση στον χώρο των λιανικών πωλήσεων αθλητικών ειδών σε ολόκληρην την Ευρώπη. Τα καταστήματα που διαθέτει σε 25 χώρες, ανέρχονται σε 4.700.

Στην Ελλάδα, η Intersport, μέλος του ομίλου Fourlis, δημιούργησε ένα ακόμη κατάστημα λιανικής πώλησης αθλητικών ειδών, φθάνοντας τα έξι συνολικά καταστήματα στο λεκανοπέδιο της Αττικής. Στο στάδιο κατασκευής βρίσκονται άλλα επτά, τα οποία θα λειτουργήσουν έως το τέλος του 2001.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία διαθέτει όλες τα γνωστά και επώνυμα σήματα, όπως Nike, Puma, Adidas, Reebok, Asics, Salomon, Fila, Head, Ellesse κ.ά.