Οικονομία & Αγορές
Πέμπτη, 09 Απριλίου 2020 07:49

Στα «σαγόνια» του νέου κορωνοϊού η ιχθυοκαλλιέργεια

Μετρώντας ήδη απώλεια πωλήσεων που κυμαίνεται στο 40%, οι εγχώριες εταιρείες ιχθυοκαλλιέργειας επικεντρώνουν τη στρατηγική διαχείρισης της κρίσης που προκαλεί η εξάπλωση της πανδημίας σε δύο βασικές προτεραιότητες.
 

Από την έντυπη έκδοση

Μετρώντας ήδη απώλεια πωλήσεων που κυμαίνεται στο 40%, οι εγχώριες εταιρείες ιχθυοκαλλιέργειας επικεντρώνουν τη στρατηγική διαχείρισης της κρίσης που προκαλεί η εξάπλωση της πανδημίας σε δύο βασικές προτεραιότητες.

Η πρώτη αφορά την έγκαιρη ενεργοποίηση των μέτρων στήριξης του κλάδου, ενώ η δεύτερη επικεντρώνεται στην εξασφάλιση ομαλής διαχείρισης των αδιάθετων ποσοτήτων, στον βαθμό που σταματήσει η παγκόσμια καραντίνα και ξεκινήσει η επαναφορά σε ομαλότητα στις αγορές, προκειμένου να μην κατρακυλήσουν οι τιμές πώλησης ψαριών. 

Όπως αναφέρει μιλώντας στη «Ν» ο γενικός διευθυντής του Συνδέσμου Ελληνικών Θαλασσοκαλλιεργειών (ΣΕΘ) Γιάννης Πελεκανάκης: «Τα περιοριστικά μέτρα για τις μετακινήσεις και το “λουκέτο” στο κανάλι της εστίασης σε βασικές αγορές διάθεσης των ελληνικών ψαριών, με αιχμή την Ιταλία, την Ισπανία και τη Γαλλία, ήδη έχουν ως αποτέλεσμα το “πάγωμα” των εξαγωγών. Συνολικά ο εγχώριος κλάδος έχει ήδη χάσει το 40% των πωλήσεών του».

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική