Σε οριακό σημείο λειτουργεί η ακτοπλοΐα, σύμφωνα με παράγοντες του χώρου, καθώς τα πλοία που εκτελούν δρομολόγια και υπολογίζονται σε 16 σε Αιγαίο και Ιόνιο πέλαγος είναι ζημιογόνα αφού η επιβατική κίνηση έχει μειωθεί κατά 95%, ενώ η μεταφορική κίνηση φορτηγών έχει μειωθεί κατά 50% σχεδόν.
Από την έντυπη έκδοση
Σε οριακό σημείο λειτουργεί η ακτοπλοΐα, σύμφωνα με παράγοντες του χώρου, καθώς τα πλοία που εκτελούν δρομολόγια και υπολογίζονται σε 16 σε Αιγαίο και Ιόνιο πέλαγος είναι ζημιογόνα αφού η επιβατική κίνηση έχει μειωθεί κατά 95%, ενώ η μεταφορική κίνηση φορτηγών έχει μειωθεί κατά 50% σχεδόν.
Οι ίδιοι παράγοντες τονίζουν ότι οι εταιρείες αποκλείεται να «βγάλουν τον μήνα» χωρίς οικονομική στήριξη καθώς η μέση λειτουργική ζημία ανά πλοίο την ημέρα υπολογίζεται σε πάνω από 40.000 ευρώ, ενώ στα μεγάλα πλοία η ζημιά είναι πολύ μεγαλύτερη και τα μέτρα στήριξης της ακτοπλοΐας δεν μπορούν να καθυστερούν άλλο, επισημαίνεται στη «Ν».
Ο κλάδος της ακτοπλοΐας είναι ίσως ο μοναδικός κλάδος ο οποίος υποχρεούται και πρέπει να λειτουργεί παρά την ανύπαρκτη επιβατική κίνηση και τη συνεχώς μειούμενη εμπορευματική, σημειώνει σε σχετικό υπόμνημά του προς το υπουργείο Ναυτιλίας ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ).
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική