Οικονομία & Αγορές
Τρίτη, 07 Απριλίου 2020 07:42

Ψήφος των σούπερ μάρκετ στη διανομή μέσω κούριερ

Διέξοδο στις συνεργασίες με εταιρείες ταχυμεταφορών αναζητούν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ προκειμένου να καλύψουν, όσο το δυνατόν καλύτερα, την αυξημένη ζήτηση στις ηλεκτρονικές παραγγελίες, που έχει προκαλέσει η πανδημία. 
 

Από την έντυπη έκδοση

Διέξοδο στις συνεργασίες με εταιρείες ταχυμεταφορών αναζητούν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ προκειμένου να καλύψουν, όσο το δυνατόν καλύτερα, την αυξημένη ζήτηση στις ηλεκτρονικές παραγγελίες, που έχει προκαλέσει η πανδημία. 

Την ίδια ώρα στο τραπέζι έχει πέσει και η πρόταση της χρήσης ταξί για την εξυπηρέτηση των παραγγελιών στα σούπερ μάρκετ, ώστε να αποσυμφορηθεί η κατάσταση στις παραδόσεις. Ήδη οι μεγάλες αλυσίδες έχουν ενεργοποιήσει συνεργασίες με εταιρείες ταχυμεταφορών, αρχής γενομένης με την ΑΒ Βασιλόπουλος που ήταν η πρώτη που γνωστοποίησε τη συνεργασία με τη Speedex, ενώ οι πληροφορίες θέλουν και τη Μασούτης να ακολουθεί τον ίδιο δρόμο. 

Αντίστοιχα, σε συμφωνία για διανομή των προϊόντων της αλυσίδας Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη προχώρησε η West Postal Services. Μέσω της συγκεκριμένης συμφωνίας η WPS αναλαμβάνει την άμεση παράδοση των ηλεκτρονικών αλλά και τηλεφωνικών παραγγελιών των καταστημάτων Σκλαβενίτης σε μεγάλες περιφέρειες της Ελλάδας, ξεκινώντας με την παράδοση σε Αττική και Θεσσαλονίκη. Όμως, το συγκεκριμένο μοντέλο διανομής προϊόντων εμπεριέχει ορισμένες αγκυλώσεις που προβληματίζουν τις αλυσίδες.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική