Οικονομία & Αγορές
Πέμπτη, 02 Απριλίου 2020 07:58

Η ζήτηση VLCC για αποθήκευση αργού ευνοεί τους ναύλους

Μέχρι και 200 Very Large Crude Carrier (VLCC) ή περίπου το 25% του παγκόσμιου στόλου των σούπερ δεξαμενόπλοιων μπορεί να ναυλωθούν το επόμενο διάστημα σαν πλωτές αποθήκες, καθώς η Σαουδική Αραβία με την απόφασή της να πλημμυρίσει τον κόσμο πετρέλαιο έχει αλλάξει την εικόνα της αγοράς.

Από την έντυπη έκδοση

Μέχρι και 200 Very Large Crude Carrier (VLCC) ή περίπου το 25% του παγκόσμιου στόλου των σούπερ δεξαμενόπλοιων μπορεί να ναυλωθούν το επόμενο διάστημα σαν πλωτές αποθήκες, καθώς η Σαουδική Αραβία με την απόφασή της να πλημμυρίσει τον κόσμο πετρέλαιο έχει αλλάξει την εικόνα της αγοράς. Η αυξημένη τάση αποθήκευσης αργού προκαλεί νέο γύρο ανόδου των ναύλων για τα μεγάλα δεξαμενόπλοια, ναύλοι που ξεπέρασαν και πάλι τα 200.000 δολάρια την ημέρα, από τα 120.00 δολάρια που ήταν την προηγούμενη εβδομάδα.

Ανοδική κίνηση στους ναύλους καταγράφουν όμως και τα μικρότερου μεγέθους δεξαμενόπλοια των κατηγοριών LR1 και LR2 όπως πλοία μεταφοράς προϊόντων αργού (product takers), καθώς ακολουθούν εν πολλοίς τα μεγαλύτερα δεξαμενόπλοια.

Κερδισμένες οι μετοχές
Κερδισμένες και οι μετοχές των ναυτιλιακών εταιρειών που διαχειρίζονται δεξαμενόπλοια, οι οποίες το τελευταίο δεκαήμερο του μήνα κατέγραψαν πολύ μεγάλες αποδόσεις. 

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική