Μέτρα εξοικονόμησης κόστους και επαναξιολόγηση επενδύσεων σε μάρκετινγκ και κεφαλαιουχικές δαπάνες προτεραιοποιεί η Coca-Cola HBC στοχεύοντας στην υποστήριξη της κερδοφορίας της εν μέσω πανδημίας.
Μέτρα εξοικονόμησης κόστους και επαναξιολόγηση επενδύσεων σε μάρκετινγκ και κεφαλαιουχικές δαπάνες προτεραιοποιεί η Coca-Cola HBC στοχεύοντας στην υποστήριξη της κερδοφορίας της εν μέσω πανδημίας.
Σε ανακοίνωσή της επισημαίνει ότι είναι ακόμη πολύ νωρίς για να ποσοτικοποιήσει τον αντίκτυπο που θα έχει η πανδημία Covid-19 στα αποτελέσματα του 2020 και μιλά για αβεβαιότητα όσον αφορά τη διάρκεια και τον οικονομικό αντίκτυπο αυτής της παγκόσμιας πανδημίας. Στο πλαίσιο αυτό η διοίκηση της εταιρείας αναφέρει ότι «δεν πιστεύουμε πλέον ότι είναι συνετό να παρέχουμε guidance για το τρέχον οικονομικό έτος».
Μεταξύ άλλων η ανακοίνωση αναφέρει ότι «η παγκόσμια πανδημία του Covid-19 είναι ένα πρωτοφανές γεγονός που με κάποιο τρόπο θα αγγίξει όλους τους ανθρώπους στον πλανήτη. Ως επιχείρηση τροφίμων και ποτών, αναγνωρίζουμε και διαδραματίζουμε σημαντικό ρόλο σε αυτήν την κρίση. Η ασφάλεια των εργαζομένων, των πελατών μας, των συνεργατών, των καταναλωτών και των προϊόντων παραμένει η ύψιστη προτεραιότητά μας. Οπουδήποτε και όποτε μπορούμε, υποστηρίζουμε ενεργά όλους όσοι έχουν αναγκαστεί να αλλάξουν τη ζωή τους ή επηρεάζονται από τον ιό και εκείνους που υποστηρίζουν ακούραστα και ανιδιοτελώς τους επηρεαζόμενους…».
Η εταιρεία εφαρμόζει τα κατάλληλα σχέδια έκτακτης ανάγκης και συνέχειας των δραστηριοτήτων της, προκειμένου να διασφαλίσει ότι τα εργοστάσια παραγωγής και η αλυσίδα εφοδιασμού παραμένουν πλήρως λειτουργικά. Ταυτόχρονα εφαρμόζει μέτρα προφύλαξης του ανθρώπινου δυναμικού. Μέχρι σήμερα η αλυσίδα εφοδιασμού είναι λειτουργική αλλά όσο οι κυβερνήσεις εντείνουν τις προσπάθειές τους για τον έλεγχο της εξάπλωσης του Covid-19, μπορεί να παρατηρηθεί διαταραχή, αν και η έκταση και η διάρκειά τους είναι άγνωστες.
naftemporiki.gr