ΜΙΑ «σημαντική πρωτοβουλία» για την ενίσχυση του μεριδίου της στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά ασφάλειας δεδομένων (data security) προωθεί η IBM, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα στο site της Wall Street Journal.
Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία σχεδιάζει να επενδύσει το ποσό του 1,5 δισ. δολαρίων την επόμενη χρονιά στο τμήμα μάρκετινγκ και στην ανάπτυξη προϊόντων.
Κανένας εκπρόσωπος της IBM δεν ήταν πάντως διαθέσιμος να σχολιάσει το δημοσίευμα.
Η IBM, υπό τα ηνία του διευθύνοντος συμβούλου της Σάμουελ Παλμιζάνο, βλέπει την κερδοφορία της να βελτιώνεται σταθερά κάθε χρόνο – για 12 συναπτά τρίμηνα – καθώς το 2006 δαπάνησε περισσότερα από πέντε δισ. δολάρια για εξαγορές, κυρίως εταιρειών λογισμικού.