Ικανοποιητική είναι μέχρι τώρα η κίνηση εμπορευματοκιβωτίων στα δύο μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας, τον Πειραιά και τη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΣΕΠ και του ΟΛΘ, παρά τα προβλήματα που έχει δημιουργήσει η επιδημία του κορωνοϊού.
Από την έντυπη έκδοση
Των Βάσως Βεγίρη και Λάμπρου Καραγεώργου
Ικανοποιητική είναι μέχρι τώρα η κίνηση εμπορευματοκιβωτίων στα δύο μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας, τον Πειραιά και τη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΣΕΠ και του ΟΛΘ, παρά τα προβλήματα που έχει δημιουργήσει η επιδημία του κορωνοϊού.
Ειδικότερα, όπως αναφέρουν στη «Ν» πηγές από τον ΟΛΠ, η διακίνηση containers είναι στα ίδια επίπεδα με τον μέσο όρο της χρονιάς και πάντως πάνω από το 2019 την αντίστοιχη περίοδο, παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η κινεζική παραγωγή. Σημειώνεται ότι το προηγούμενο δίμηνο, δηλαδή το διάστημα Ιανουαρίου - Φεβρουαρίου 2020, από τη ΣΕΠ διακινήθηκαν συνολικά 837,8 χιλιάδες TEUs, αυξημένα κατά 4,8% σε σύγκριση με το αντίστοιχο δίμηνο του 2019.
Ειδικότερα, τον Ιανουάριο η διακίνηση containers ανήλθε στις 423 χιλιάδες TEUs, σημειώνοντας αύξηση 5,8% σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2019. Τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους η διακίνηση ανήλθε στα 414,7 χιλιάδες TEUs, με αύξηση 2,2% σε σύγκριση με πέρυσι. Η πτώση του ρυθμού αύξησης του Φεβρουαρίου είναι ενδεικτική της κατάστασης που έχει αρχίσει να διαμορφώνεται στην αγορά των Liners τον συγκεκριμένο μήνα, κατά τον οποίο η επιδημία ήταν στην κορύφωσή της στην Κίνα.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική