Οικονομία & Αγορές
Τρίτη, 17 Μαρτίου 2020 18:28

ΔΕΗ: Καμία οικονομική επιβάρυνση από τη μη έγκαιρη παραλαβή των λογαριασμών

Για καθυστερήσεις στην επίδοση λογαριασμών από τις 14 Φεβρουαρίου σε ορισμένες περιοχές της χώρας χωρίς δική της υπαιτιότητα κάνει λόγο η ΔΕΗ.

Για καθυστερήσεις στην επίδοση λογαριασμών από τις 14 Φεβρουαρίου σε ορισμένες περιοχές της χώρας χωρίς δική της υπαιτιότητα κάνει λόγο η ΔΕΗ.

Όπως ενημερώνει τους πελάτες της, προχωρά σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες για την επίλυση του ζητήματος, αλλά και για να μην υπάρξει καμία οικονομική επιβάρυνση από τη μη έγκαιρη παραλαβή των λογαριασμών. Συγκεκριμένα, οι πελάτες που δεν έλαβαν εγκαίρως τους συγκεκριμένους λογαριασμούς, δε θα χάσουν την έκπτωση συνέπειας, ούτε θα επιβαρυνθούν με τόκους υπερημερίας.

Για αποφυγή παρόμοιων περιστατικών στο μέλλον, η ΔΕΗ καλεί τους πελάτες της να εγγραφούν μέσω της ιστοσελίδας της στην εφαρμογή e-bill (https://www.dei.gr/EBill), προκειμένου να λαμβάνουν έγκαιρα και ηλεκτρονικά τον λογαριασμό τους, αλλά και για να επωφεληθούν από όλες τις επιπλέον δυνατότητες που τους παρέχει η συγκεκριμένη υπηρεσία.

Επιπλέον, όλοι οι πελάτες της ΔΕΗ μπορούν να ενημερωθούν για το ύψος του λογαριασμού τους και τον κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής από το τηλεφωνικό κέντρο 11770 και να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους εύκολα και χωρίς καμία επιβάρυνση, μέσω της ιστοσελίδας της, επιλέγοντας την Ηλεκτρονική Πληρωμή Λογαριασμού (www.dei.gr/epayment).