Εξελίξεις δρομολογούν οι καταναλωτικές τάσεις εν μέσω πανδημίας και στο χονδρεμπόριο τροφίμων, όπου ήδη από την εβδομάδα πριν την Καθαρά Δευτέρα, όταν εμφανίστηκε το πρώτο κρούσμα κορωνοϊού στην Ελλάδα, οι πωλήσεις άγγιξαν διψήφια άνοδο.
Εξελίξεις δρομολογούν οι καταναλωτικές τάσεις εν μέσω πανδημίας και στο χονδρεμπόριο τροφίμων, όπου ήδη από την εβδομάδα πριν την Καθαρά Δευτέρα, όταν εμφανίστηκε το πρώτο κρούσμα κορωνοϊού στην Ελλάδα, οι πωλήσεις άγγιξαν διψήφια άνοδο.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, που αφορούν στις πωλήσεις των cash&carry (C&C) καταστημάτων, παρατηρείται μια ιδιαίτερη αύξηση κατά +9,7%, αν συγκρίνουμε τις πωλήσεις σε αξία της φετινής εβδομάδας πριν την Καθαρά Δευτέρα (24/02/20-01/03/20), σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (04/03/19-10/03/19).
Ειδικότερα, τον μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης παρουσίασαν οι κατηγορίες των τροφίμων και ποτών στο σύνολό τους κατά 12,2%, οι οποίες άλλωστε πραγματοποιούν το 64,5% του συνολικού τζίρου του εν λόγω καναλιού.
Ακολουθούν οι μεγάλες κατηγορίες των φρέσκων και επί ζυγίω προϊόντων, καθώς και των προϊόντων οικιακής χρήσης και φροντίδας, οι οποίες αναπτυχθήκαν με τον ίδιο ρυθμό ανάπτυξης, +6,4%.
Αυξητικά κινήθηκαν επίσης και οι κατηγορίες που αφορούν στην προσωπική υγιεινή, κατά +1,8% τη συγκεκριμένη εβδομάδα, όπως και οι κατηγορίες bazaar/διαρκών αγαθών (+3,6%).