Την αναδιοργάνωση του μοντέλου λειτουργίας της και τους άξονες του στρατηγικού σχεδιασμού της ανακοίνωσε η Saint-Gobain Autover Hellas, θυγατρική του ομίλου Saint-Gobain, στο πρόσφατο ετήσιο συνέδριο του δικτύου της, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Την αναδιοργάνωση του μοντέλου λειτουργίας της και τους άξονες του στρατηγικού σχεδιασμού της ανακοίνωσε η Saint-Gobain Autover Hellas, θυγατρική του ομίλου Saint-Gobain, στο πρόσφατο ετήσιο συνέδριο του δικτύου της, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Το 2020 η εταιρεία υλοποιεί σε πολλά επίπεδα σχέδιο «επανεκκίνησης». Με νέες διοικητικές δομές, η Saint-Gobain Autover Hellas επενδύει, όπως αναφέρει, στην επικοινωνία, βελτιστοποιεί τη διαφάνεια, την ποιότητα στις υπηρεσίες της και προωθεί νέα εργαλεία anti-fraud για την ασφαλιστική αγορά. Ταυτόχρονα, υλοποιεί σχέδιο για τη διεύρυνση των εργασιών της σε όλα τα κανάλια - ασφαλιστικές εταιρείες, leasing, χονδρική. Στόχος μέσα στα επόμενα τρία χρόνια είναι η Saint-Gobain Autover Ελλάς να γίνει η ηγέτιδα δύναμη πωλήσεων στην ελληνική και βουλγαρική αγορά κρυστάλλου και σημείο αναφοράς βέλτιστων πρακτικών και υπηρεσιών μέσω του δικτύου της Glassdrive.
Μιλώντας στους συνεργάτες του δικτύου, ο Κωνσταντίνος Κοντογούρης, Managing Director της Saint-Gobain Autover Hellas, επισήμανε ότι «η εταιρεία κάνει restart στην ελληνική αγορά κι επανασυστήνεται σαν brand name, εστιάζοντας στην εξυπηρέτηση του δικτύου της. Κάθε απόφαση έχει βάση συνεργατοκεντρική και στηρίζεται σε αρχές όπως η διαφάνεια, η ειλικρίνεια και η αποτελεσματικότητα» είπε.
Ο Χρήστος Μπρατάνης, οικονομικός διευθυντής της Saint-Gobain Autover Hellas, παρουσίασε βασικά οικονομικά μεγέθη κι αναφέρθηκε στην οικονομική υγεία και σταθερότητα της εταιρείας. Ως υπεύθυνος της νέας υπηρεσίας antifraud, παρουσίασε τις βασικές αρχές της διαδικασίας και τον μηχανισμό ελέγχου των «ύποπτων» αναγγελιών, καθώς και το νέο portal matrix με τα δικαιολογητικά ανά ασφαλιστική εταιρεία, το οποίο θα ανανεώνεται σε αληθινό χρόνο.
Από την πλευρά του, ο Ηλίας Κατωπόδης, διευθυντής Πωλήσεων και Ανάπτυξης Δικτύου της Saint-Gobain Autover Hellas, τόνισε πως η υποστήριξη του δικτύου είναι προτεραιότητα για τη διοίκηση. Στην Ελλάδα το δίκτυο της εταιρείας είναι το μεγαλύτερο εξειδικευμένο δίκτυο τοποθέτησης κρυστάλλων, με 64 σταθμούς και 86 συνεργάτες. Ο μέσος όρος συνεργασίας με τα μέλη ανέρχεται περίπου στα 7 έτη.
Ο όμιλος Saint-Gobain, στον οποίο ανήκει η Saint-Gobain Autover, δημιουργήθηκε πριν από 350 χρόνια και βρίσκεται σταθερά τα τελευταία χρόνια στις 100 κορυφαίες βιομηχανικές ομάδες στον κόσμο με περίπου 1.000 παραγωγικές μονάδες. Λειτουργεί σε 67 χώρες και έχει πάνω από 180.000 εργαζόμενους.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ένα στα δύο αυτοκίνητα στην Ευρώπη είναι κατασκευασμένο με κρύσταλλα Saint-Gobain. Επιπλέον, η Saint-Gobain Autover καλύπτει το 95% των αναγκών κρυστάλλου του στόλου στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Τέλος, η Saint-Gobain Sekurit είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στην προμήθεια κρυστάλλων για ηλεκτρικά οχήματα.