Οικονομία & Αγορές
Τρίτη, 03 Μαρτίου 2020 12:10

Οι εταιρείες με την καλύτερη φήμη στον κόσμο

Για τέταρτη διαδοχική χρονιά, η Lego βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των εταιρειών με την καλύτερη φήμη παγκοσμίως, ενώ ακολουθεί η Disney  στη δεύτερη θέση και με τις δύο εταιρείες να βρίσκονται σταθερά από το 2011 στην κορυφαία δεκάδα, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα Global RepTrak του Reputation Institute. Αισθητή η απουσία τεχνολογικών κολοσσών όπως η Google και Apple από τις δέκα κορυφαίες θέσεις της λίστας.

Για τέταρτη διαδοχική χρονιά, η Lego βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των εταιρειών με την καλύτερη φήμη παγκοσμίως, ενώ ακολουθεί η Disney  στη δεύτερη θέση και με τις δύο εταιρείες να βρίσκονται σταθερά από το 2011 στην κορυφαία δεκάδα, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα Global RepTrak του Reputation Institute. Αισθητή η απουσία τεχνολογικών κολοσσών όπως η Google και Apple από τις δέκα κορυφαίες θέσεις της λίστας.

Καινοτομία, επενδύσεις στην επιμόρφωση προσωπικού και η προσήλωση στην ποιότητα βοήθησαν τις Lego και Disney να διατηρήσουν την καλή τους φήμη, όπως επισημαίνει το Reputation Institute, στην έρευνα του οποίου συμμετείχαν περισσότεροι από 80.000 άνθρωποι σε 15 χώρες του κόσμου.

Η βαθμολογία της Lego ανήλθε στις 79,8 σε σύνολο 100 μονάδων, ενώ της Disney στις 78,1 μονάδες. Ακολουθούν στις επόμενες θέσεις οι Rolex, Ferrari, Microsoft, Levi Strauss, Netflix, Adidas, Bosch και Intel.

Στη μελέτη ζητήθηκε από τους συμμετέχοντες να περιγράψουν τη γνώμη τους για μια εταιρεία σε διαφόρους τομείς, μεταξύ των οποίων προϊόντα, διοίκηση, ηγεσία, χρηματοοικονομική επίδοση και πόσο καινοτόμος είναι. Lego και Disney είχαν υψηλές βαθμολογίες σε προϊόντα και υπηρεσίες. Παράλληλα, η Disney είχε υψηλή βαθμολογία και χάρη στις επενδύσεις στην επιμόρφωση των εργαζομένων της. Το 2018 διέθεσε 50 εκατ. δολάρια για εκπαίδευση των εργαζομένων.

Αισθητή η απουσία από την πρώτη δεκάδα των Google και Apple, που κατείχαν τις πρώτες θέσεις όταν άρχισε η έρευνα, το 2011. Η Google ήταν στο top-10 κάθε χρόνο έως και το 2018, ενώ η Apple πέντε φορές στη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας.

naftemporiki.gr