Από την πρώτη στιγμή οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες του πλανήτη προειδοποίησαν για τα προβλήματα, που πυροδοτεί η εξάπλωση του νέου κοροναϊού στην εφοδιαστική αλυσίδα και κατά συνέπεια στην παραγωγή τους. Τώρα ο Moody's έρχεται να προειδοποιήσει και για πλήγμα στις πωλήσεις τους, καθώς οι φόβοι για τον αντίκτυπο του Covid-19 στην παγκόσμια οικονομία μειώνουν τη ζήτηση οχημάτων.
Από την πρώτη στιγμή οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες του πλανήτη προειδοποίησαν για τα προβλήματα, που πυροδοτεί η εξάπλωση του νέου κοροναϊού στην εφοδιαστική αλυσίδα και κατά συνέπεια στην παραγωγή τους. Τώρα ο Moody's έρχεται να προειδοποιήσει και για πλήγμα στις πωλήσεις τους, καθώς οι φόβοι για τον αντίκτυπο του Covid-19 στην παγκόσμια οικονομία μειώνουν τη ζήτηση οχημάτων.
Σε νέο σημείωμά του ο οίκος προβλέπει πτώση 2,5% στις παγκόσμιες πωλήσεις αυτοκινήτων έναντι αρχικών υπολογισμών για πτώση 0,9%. Διατηρεί μάλιστα την αρνητική προοπτική (outlook) για τον κλάδο, βλέποντας μέτρια μόνο ανάκαμψη το 2021, με αύξηση των πωλήσεων κατά περίπου 1,5%.
Στην Κίνα, που είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στον κόσμο, οι πωλήσεις προβλέπεται να μειωθούν φέτος κατά 2,9%. Η προηγούμενη εκτίμηση του Moody's έκανε λόγο για αύξησή τους κατά 1%. Η κινεζική ένωση CAAM προειδοποίησε χθες για αισθητή κάμψη τόσο στα επίπεδα παραγωγής όσο και στη ζήτηση. Τον Ιανουάριο οι πωλήσεις αυτοκινήτων στη χώρα έκαναν βουτιά 18,7%. Ήταν ο 19ος διαδοχικός μήνας πτώσης τους.
naftemporiki.gr