Πρόβλεψη αύξησης της επισκεψιμότητας τουριστών στην Αττική και των τουριστικών εσόδων κατά 10% το 2020 διατηρεί η Περιφέρεια Αττικής, η οποία παρουσίασε σήμερα τη στρατηγική της για την ενίσχυση της κίνησης και την περαιτέρω ανάδειξη της περιοχής. Λανσάρει νέα καμπάνια με 8 θεματικά σποτς.
Πρόβλεψη αύξησης της επισκεψιμότητας τουριστών στην Αττική και των τουριστικών εσόδων κατά 10% το 2020 διατηρεί η Περιφέρεια Αττικής, η οποία παρουσίασε σήμερα τη στρατηγική της για την ενίσχυση της κίνησης και την περαιτέρω ανάδειξη της περιοχής. Λανσάρει νέα καμπάνια με 8 θεματικά σποτς.
Με στόχο να γίνει η Αττική ένας σύγχρονος, κοσμοπολίτικος 12μηνος τουριστικός προορισμός, μέσα από την ανάδειξη των συγκριτικών της πλεονεκτημάτων, σε ειδική εκδήλωση στο Μουσείο της Ακρόπολης,ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης παρουσίασε τις σχετικές πρωτοβουλίες.
Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν σε πρώτη προβολή τα τρία νέα τουριστικά σποτ της από τα συνολικά 8 θεματικά βίντεο που έχει σχεδιάσει η Περιφέρεια για τον θαλάσσιο τουρισμό, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, τον θρησκευτικό τουρισμό, τον οικογενειακό τουρισμό, τις περιηγητικές δραστηριότητες, τον τουρισμό πολυτελείας και τον συνεδριακό τουρισμό.
Στην εκδήλωση απεύθυνε χαιρετισμό ο υφυπουργός Τουρισμού Μ. Κόνσολας, ενώ χαιρετισμό απεύθυνε και ο Γ. Γραμματέας του ΕΟΤ Δ. Φραγκάκης.
Ο Περιφερειάρχης Αττικής εξειδίκευσε τους στόχους της στρατηγικής της Περιφέρειας, η οποία έχει στο επίκεντρό της, τη διαμόρφωση συνθηκών για την προσέλκυση επενδύσεων, αλλά και την αύξηση των εσόδων.
Κατά τον κ.Πατούλη, προβλέπεται αύξηση στις τουριστικές αφίξεις κατά 5% για το 2020 (δηλαδή 6,1 εκατ. αφίξεις στην Αττικλη) και αύξηση στις τουριστικές εισπράξεις κατά 10%, δηλαδή 2,745 δις. ευρώ.
Προσδιορίζοντας την στρατηγική για την αύξηση των εισπράξεων και τα προσδοκώμενα αποτελέσματα για το 2020 τόνισε ότι στους στόχους είναι:
Στην ομιλία του ο Περιφερειάρχης επισήμανε πως στο σχεδιασμό της νέας διοίκησης για την ενίσχυση της εξωστρέφειας της Αττικής είναι εκτός από τη συμμετοχή της σε διεθνείς εκθέσεις, η τόνωση της διαφημιστικής καμπάνιας στις κύριες χώρες προέλευσης όπως και σε κοινωνικά δίκτυα, η στόχευση σε ειδικά κοινά, η ευθυγράμμιση με τους στρατηγικούς στόχους του υπ. Τουρισμού, η προσέλκυση τουριστών υψηλών εισοδημάτων όλο το χρόνο, αλλά και η ενίσχυση Προστιθέμενης Αξίας Δεξιοτήτων Ανθρώπινου Παράγοντα στον Τουρισμό.
Πηγή: naftemporiki.gr