Επιβράβευση των τακτικών πελατών με εκπτώσεις που φτάνουν μέχρι και το 55% ανακοίνωσαν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, στο πλαίσιο της νέας εμπορικής και τιμολογιακής πολιτικής τους.
Επιβράβευση των τακτικών πελατών με εκπτώσεις που φτάνουν μέχρι και το 55% ανακοίνωσαν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, στο πλαίσιο της νέας εμπορικής και τιμολογιακής πολιτικής τους.
Πρόκειται για μία σειρά σημαντικών αλλαγών στην ταχυδρομική εξυπηρέτηση, προς όφελος των πελατών τους, από τις 3 Μαρτίου 2020, που εισάγει καινοτόμα προϊόντα, απλοποιεί τη διαδικασία τιμολόγησης και αναβαθμίζει τις υπηρεσίες τους. Η νέα τιμολογιακή πολιτική των ΕΛΤΑ σχεδιάστηκε έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών της ταχυδρομικής αγοράς, σύμφωνα με την εταιρεία, με τρόπο πιο απλό και εύχρηστο από ποτέ.
Τα βασικά πλεονεκτήματα της νέας τιμολογιακής πολιτικής:
- Εγκαινιάζεται ένα σύστημα επιβράβευσης των αφοσιωμένων πελατών με την παροχή εκπτώσεων πιστότητας (loyalty discounts) που φτάνουν μέχρι και 55%.
- Ακολουθώντας τις διεθνείς πρακτικές, η Β' Προτεραιότητα Εσωτερικού γίνεται ο νέος βασικός τρόπος αποστολής της αλληλογραφίας.
- Αναβαθμίζεται η Α' Προτεραιότητα με πρόσθετες δυνατότητες.
- Αναβαθμίζεται η απλή αλληλογραφία με δυνατότητα ιχνηλάτησης ακόμα και για τα απλά αντικείμενα.
- Καθιερώνονται κοινά κλιμάκια βάρους στις υπηρεσίες του επιστολικού τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.
- Παρέχεται υποστήριξη στο ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς καθιερώνεται ενιαία ζώνη τιμολόγησης για τις αποστολές στο εξωτερικό.
- Απλοποιείται η διαδικασία της τιμολόγησης για τους αποστολείς Διαφημιστικού Ταχυδρομείου.
- Καταργούνται πολύπλοκες διαδικασίες.
- Το απλό δέμα εσωτερικού παραμένει μία από τις οικονομικότερες και πιο αξιόπιστες λύσεις για την αποστολή αντικειμένων εντός της χώρας, με ενιαία τιμολόγηση για όλους τους προορισμούς εσωτερικού, ενώ εισάγονται και νέες προπληρωμένες συσκευασίες για αυτά τα δέματα.
Με την εφαρμογή, από τις 3 Μαρτίου, της νέας εμπορικής και τιμολογιακής πολιτικής τους, τα ΕΛΤΑ στοχεύουν να βελτιώσουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών τους παρέχοντας σταθερά τις ανταγωνιστικότερες τιμές στην αγορά για προϊόντα σύγχρονα και ευέλικτα.
Σημειώνεται, ότι πρόκειται για την πρώτη αλλαγή τιμολογίου που εφαρμόζουν τα ΕΛΤΑ, από το 2013, και μετά την εφαρμογή της οι υπηρεσίες των Ελληνικών Ταχυδρομείων θα παραμείνουν οι οικονομικότερες και πιο αξιόπιστες της αγοράς.
Το τελευταίο διάστημα προωθείται ένα σχέδιο διάσωσης της επιχείρησης, που όπως έχει γράψει η Ναυτεμπορική κινείται σε τέσσερις άξονες περιλαμβάνει και έχει κόστος 350 εκατ. ευρώ. Είναι σχεδόν έτοιμο, αλλά υπάρχουν ορισμένες τελευταίες εκκρεμότητες, με κρισιμότερη τη διαβούλευση της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας (Υπερταμείο) με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Με πληροφορίες από ΑΜΠΕ