Ομάδα Εργασίας Branding του ελληνικού Τουρισμού υπό τον Στηβ Βρανάκη, ο οποίος επί σειρά ετών ήταν επικεφαλής του Δημιουργικού Εργαστηρίου της Google σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, συστήνει το υπουργείο Τουρισμού, στο πλαίσιο της υλοποίησης του στρατηγικού σχεδίου για την καλύτερη διαφήμιση και προβολή της χώρας στο εξωτερικό.
Ομάδα Εργασίας Branding του ελληνικού τουρισμού υπό τον Στηβ Βρανάκη, ο οποίος επί σειρά ετών ήταν επικεφαλής του Δημιουργικού Εργαστηρίου της Google σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, συστήνει το υπουργείο Τουρισμού, στο πλαίσιο της υλοποίησης του στρατηγικού σχεδίου για την καλύτερη διαφήμιση και προβολή της χώρας στο εξωτερικό.
Εκτός του Στηβ Βρανάκη συμμετέχουν η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, η Ειρήνη Αναστασιάδου, ειδική σύμβουλος του υπουργού Τουρισμού στον Τομέα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, και η Ελευθερία Φίλη, προϊσταμένη του Τμήματος Οπτικοακουστικών Μέσων και Παραγωγών στη Διεύθυνση Τουριστικής Προβολής του ΕΟΤ.
Οι βασικοί στόχοι της ομάδας, η οποία θα λειτουργεί υπό την εποπτεία του υπουργού Τουρισμού, Χάρη Θεοχάρη, είναι η στρατηγική τοποθέτηση του brand της χώρας σε διεθνές επίπεδο (brand positioning), με πυλώνες το όραμα και την αποστολή (vision & mission) και η πρωτοβουλία επανατοποθέτησης του ελληνικού brand ε ευρύτερο πλαίσιο, υπό την ευθύνη του υπουργείου Εξωτερικών, μια πρωτοβουλία επονομαζόμενη Repositioning Greece.
Παράλληλα, η πρωτοβουλία σύνταξης του δεκαετούς στρατηγικού σχεδίου 2021-2030, καθώς κι ο σχεδιασμός βραχυπρόθεσμων δράσεων ανανέωσης, αλλά και η δημιουργία μακροπρόθεσμων εισηγήσεων που θα εξασφαλίσουν επάρκεια δεδομένων και ιδεών για το στρατηγικό σχέδιο, αποτελούν κεντρικούς στρατηγικούς άξονες.
Στις αρμοδιότητες της ομάδας εργασίας περιλαμβάνονται και βραχυπρόθεσμες ενέργειες ανανέωσης του branding για τον ελληνικό Τουρισμό, όπως το νέο εκθεσιακό περίπτερο του ΕΟΤ και η ανανέωση του ιστότοπου www.visitgreece.gr, οι οποίες και θα τεθούν για αξιολόγηση κι επαναπροσδιορισμό.