Το φράγμα των δύο δισεκατομμυρίων αναμένεται να ξεπεράσουν έως την επόμενη χρονιά οι ψηφιακοί καταναλωτές παγκοσμίως, από 1,66 δισεκατομμύρια το 2016 καθώς η τεχνολογία αλλάζει άρδην τη συμπεριφορά των καταναλωτών και το τοπίο στο λιανικό εμπόριο. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Visa, η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών που θα πραγματοποιηθούν με τη χρήση tokens μέσω της υπηρεσίας Visa Token Service (VTS), θα φτάσει το 1 τρισ. δολάρια.
Το φράγμα των δύο δισεκατομμυρίων αναμένεται να ξεπεράσουν έως την επόμενη χρονιά οι ψηφιακοί καταναλωτές παγκοσμίως, από 1,66 δισεκατομμύρια το 2016 καθώς η τεχνολογία αλλάζει άρδην τη συμπεριφορά των καταναλωτών και το τοπίο στο λιανικό εμπόριο. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Visa, η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών που θα πραγματοποιηθούν με τη χρήση tokens μέσω της υπηρεσίας Visa Token Service (VTS), θα φτάσει το 1 τρισ. δολάρια.
Μέχρι το επόμενο έτος θα υπάρχουν 2,1 δισ. ψηφιακοί καταναλωτές παγκοσμίως (από 1,66 δισ. το 2016), ενώ το 69% των Αμερικανών καταναλωτών διατηρεί τα στοιχεία της κάρτας του ή του λογαριασμού του αποθηκευμένα σε κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα. Όσοι καταναλωτές δεν θέλουν να αποθηκεύσουν τα στοιχεία τους, μπορούν να πραγματοποιήσουν ηλεκτρονικές αγορές με την κάρτα Visa επιλέγοντας απλώς την ένδειξη «click to pay», όπου αυτή είναι διαθέσιμη. Έτσι, παρακάμπτουν τις χρονοβόρες και λιγότερο ασφαλείς διαδικασίες ολοκλήρωσης της παραγγελίας τους.
Το 2019, στις ΗΠΑ κατά τη διάρκεια του Cyber Monday οι αγορές μέσω Διαδικτύου έφτασαν το ποσό ρεκόρ των 9,4 δισ. δολαρίων. Από την 1 Νοεμβρίου έως τις 19 Δεκεμβρίου, οι καταναλωτές δαπάνησαν 125,6 δισ. δολάρια σε online αγορές, με πάνω από το ένα τρίτο των δαπανών να πραγματοποιούνται μέσω έξυπνων κινητών. Στο πλαίσιο αυτό, η τεχνολογία που στηρίζεται στο tokenization υιοθετείται με ταχείς ρυθμούς από τους εμπόρους, καθιστώντας σαφές ότι η τεχνολογία αλλάζει δραστικά το λιανικό εμπόριο και τη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Η Visa εκτιμά ότι η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών που θα πραγματοποιηθούν με την χρήση tokens μέσω της υπηρεσίας Visa Token Service (VTS), θα φτάσει το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια, ανακοίνωσε η Visa, ενδεικτική της σημαντικής προόδου της εταιρείας στην προσπάθεια της για ασφαλείς ψηφιακές πληρωμές.
Το Tokenization είναι μια τεχνολογία αντικατάστασης των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων που παρέχουν οι καταναλωτές κατά τη διάρκεια των ηλεκτρονικών πληρωμών, με ένα μοναδικό ανώνυμο αναγνωριστικό στοιχείο ανά συναλλαγή ή όπως ονομάζεται «token».
Όπως αναφέρει η Visa, οι καταναλωτές με την υπηρεσία πληρωμής «click to pay» της Visa πραγματοποιούν ασφαλείς και απρόσκοπτες αγορές. «Στη Visa, ένας από τους πρωταρχικούς στόχους μας είναι να προσφέρουμε πάντα στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία πληρωμών. Καθώς αυξάνεται ο όγκος των ψηφιακών συναλλαγών, προβάλλεται η ανάγκη να αυξηθεί και το αίσθημα ασφάλειας των καταναλωτών κατά την πραγματοποίηση των ηλεκτρονικών αγορών», επισημαίνει η Ανδριάνα Παππά, Επικεφαλής της Visa στην Ελλάδα. «Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Visa έχει επενδύσει ιδιαίτερα στην επιτυχία της υπηρεσίας "click to pay" και στο πρόσθετο επίπεδο ασφάλειας που φέρνουν τα tokens στις ηλεκτρονικές πληρωμές».
Οπουδήποτε γίνεται αποδεκτή η υπηρεσία «click to pay», οι καταναλωτές δεν χρειάζεται πλέον να εισάγουν αριθμό κάρτας, κωδικό πρόσβασης ή να συμπληρώνουν τα στοιχεία τους όταν κάνουν αγορές. Η προηγμένη τεχνολογία των tokens και του 3-D Secure, καθώς και οι μέθοδοι ταυτοποίησης των πληρωμών, όπως η χρήση βιομετρικών στοιχείων, εγγυώνται την ασφάλεια των ψηφιακών πληρωμών.
Η νέα απλουστευμένη εμπειρία ολοκλήρωσης πληρωμών έχει ήδη αντικαταστήσει το Visa Checkout στις ΗΠΑ και θα συνεχίσει να επεκτείνεται σε άλλες αγορές μέχρι τα τέλη του 2020. Η επέκταση των εύκολων, έξυπνων και ασφαλών ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω της Visa, θα βοηθήσει τους εμπόρους να προσφέρουν μια παρόμοια, απρόσκοπτη εμπειρία και στους καταναλωτές. Εξάλλου, σύμφωνα με τη μελέτη «Visa Global Merchant eCommerce Study (GME Study)», οι ηγέτες του ηλεκτρονικού εμπορίου σε παγκόσμια κλίμακα, επικαλούνται τους πιο σημαντικούς παράγοντες επιτυχημένων online πωλήσεων, όπως: ταχεία παράδοση (44%), εύκολη ολοκλήρωση αγορών (41%) και εύχρηστες μέθοδοι πληρωμής (41%), αξιώνοντας για τους πελάτες τους παρόμοιες online μεθόδους πληρωμών.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ