«Κόντρα» με αφορμή το μερίδιο στην σιδηροδρομική εμπορευματική μεταφορά στην Βόρεια Ελλάδα, αλλά και το κόστος της συντήρησης, έχει ξεσπάσει μεταξύ της κοινοπραξίας Goldair και Αυστριακών Σιδηροδρόμων με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Τη διαμάχη έχει αναλάβει να επιλύσει η ΡΑΣ σε συνεργασία με την Επιτροπή Ανταγωνισμού, λόγω της σοβαρότητας του θέµατος.
Του Φάνη Ζώη
[email protected]
«Κόντρα» με αφορμή το μερίδιο στην σιδηροδρομική εμπορευματική μεταφορά στην Βόρεια Ελλάδα, αλλά και το κόστος της συντήρησης, έχει ξεσπάσει μεταξύ της κοινοπραξίας Goldair και Αυστριακών Σιδηροδρόμων με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η Rail Cargo Logistics Goldair με πολυσέλιδη καταγγελία κατηγορεί την εταιρεία των ιταλικών σιδηροδρόμων ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι κλείνει την ήδη απελευθερωμένη αγορά του σιδηροδρόμου. Συγκεκριμένα στην καταγγελία γίνεται λόγος για κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην αγορά, αλλά και για αθέμιτο ανταγωνισμό που στην πράξη παραβιάζει τους κανόνες ίσης μεταχείρισης και κρατά κλειστή την αγορά σιδηροδρόμου.
Την διαμάχη έχει αναλάβει να επιλύσει η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) σε συνεργασία με την Επιτροπή Ανταγωνισμού λόγω της σοβαρότητας αλλά και της πολυπλοκότητας του θέµατος.
Αναλυτικό ρεπορτάζ για τη διαμάχη, τις πηγές και τις επιπτώσεις αύριο στην έντυπη έκδοση της Ναυτεμπορικής.
Το naftemporiki.gr θα δημοσιεύσει ολόκληρο το κείμενο της καταγγελίας.