Της Δανάης Αλεξάκη
[email protected]
Σε αυτόνομη τροχιά αναμένεται να τεθεί από φέτος η δραστηριότητα της Upfield στην εγχώρια αγορά, καθώς στους πρώτους μήνες του 2020 η ελληνική θυγατρική αναμένεται να έχει αναπτύξει πλήρως τη δική της οργάνωση και υποδομές, γεγονός που ενδέχεται να σηματοδοτεί και το τέλος της μεταβατικής περιόδου συνεργασίας της με την Ελαΐς Unilver (σ.σ.: στο πλαίσιο της οποίας η Unilever παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης στην Upfield).
Συνεπώς στη φετινή χρήση αναμένεται να αποτυπωθεί ένα πιο ουσιαστικό δείγμα γραφής της δυναμικής της εταιρείας που διαχειρίζεται τα ισχυρά brands: Altis, Vitam, Becel ProActiv, Flora, Sol, Super Fresco, Νέα Φυτίνη, καθώς θα έχουν «ωριμάσει» και οι αρχικοί αναπτυξιακοί σχεδιασμοί που γνωστοποίησε ο όμιλος για την ελληνική του θυγατρική, που μεταξύ άλλων προβλέπουν τη διεύρυνση του εξαγωγικού χαρτοφυλακίου και την παραγωγική ενδυνάμωση.