Η απόφαση του Εφετείου Πειραιά, σχετικά με τις δυνατότητες που υπάρχουν για την ανέλκυση του ναυαγισμένου Sea Diamond, μετά την παρέμβαση του υπουργού Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη, ο οποίος ζήτησε από τη Δημόσια Αρχή Λιμένων να ακυρώσει τον διεθνή διαγωνισμό που είχε προκηρύξει, θα καθορίσει τις εξελίξεις σχετικά με την τύχη του κρουαζιερόπλοιου το οποίο βρίσκεται βυθισμένο στην Καλντέρα της Σαντορίνης από τον Απρίλιο του 2007.
Από την έντυπη έκδοση
Του Αντώνη Τσιμπλάκη
[email protected]
Η απόφαση του Εφετείου Πειραιά, σχετικά με τις δυνατότητες που υπάρχουν για την ανέλκυση του ναυαγισμένου Sea Diamond, μετά την παρέμβαση του υπουργού Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη, ο οποίος ζήτησε από τη Δημόσια Αρχή Λιμένων να ακυρώσει τον διεθνή διαγωνισμό που είχε προκηρύξει, θα καθορίσει τις εξελίξεις σχετικά με την τύχη του κρουαζιερόπλοιου το οποίο βρίσκεται βυθισμένο στην Καλντέρα της Σαντορίνης από τον Απρίλιο του 2007.
Η ΔΑΛ με βάση την παρέμβαση του υπουργού ακύρωσε τον διαγωνισμό, αλλά με ανακοίνωσή της αποκάλυψε ότι έχει δεχτεί δύο προσφορές, από κινεζικούς ομίλους, με τους οποίους ξεκινά τεχνική συζήτηση για τις δυνατότητες ανέλκυσης του πλοίου. Επίσης, αναλαμβάνει την πρωτοβουλία να ανοίξει τον διάλογο με τις κινεζικές εταιρείες, τηρώντας το «γράμμα» της παρέμβασης του υπουργού, περί αναρμοδιότητάς της, αλλά δεν «βγαίνει» από το παιχνίδι της ανέλκυσης.
Η θέση του υπουργείου
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, όπως έγραψε και στο προχθεσινό φύλλο η «Ν», σε ανακοίνωσή του τονίζει ότι η Δημόσια Αρχή Λιμένων (ΔΑΛ), με βάση τον νόμο 4389/2016, δεν έχει αρμοδιότητα στους Οργανισμούς Λιμένων των οποίων το μετοχικό κεφάλαιο έχει παραμείνει στον έλεγχο του Ελληνικού Δημοσίου ή τελούν υπό τη διαχείριση Δημοτικών ή Κρατικών Λιμενικών Ταμείων.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική