Οικονομία & Αγορές
Τρίτη, 21 Ιανουαρίου 2020 06:00

'Ετοιμη η Ελαΐς Unilever για επαγγελματικά καθαριστικά

Στην υλοποίηση του project «Kraken» που στοχεύει στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων που απευθύνονται σε επαγγελματίες επικεντρώθηκε την περσινή χρονιά η Ελαΐς Unilever, προσβλέποντας σε βελτίωση της εικόνας των μεγεθών της, μετά την «απώλεια» του χαρτοφυλακίου των μαργαρινών-spread και ελαιόλαδου που πέρασε στον έλεγχο της Upfield, έναντι τιμήματος 31,4 εκατ. ευρώ. 
 

Από την έντυπη έκδοση

Της Δανάης Αλεξάκη 
[email protected]
 
Στην υλοποίηση του project «Kraken» που στοχεύει στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων που απευθύνονται σε επαγγελματίες επικεντρώθηκε την περσινή χρονιά η Ελαΐς Unilever, προσβλέποντας σε βελτίωση της εικόνας των μεγεθών της, μετά την «απώλεια» του χαρτοφυλακίου των μαργαρινών-spread και ελαιόλαδου που πέρασε στον έλεγχο της Upfield, έναντι τιμήματος 31,4 εκατ. ευρώ. 

Ειδικότερα, στο πλαίσιο των προβλεπόμενων του επονομαζόμενου project «Kraken», η ελληνική θυγατρική του ομίλου της Unilever επέκτεινε τη δραστηριότητά της στα επαγγελματικά προϊόντα καθαρισμού και υγιεινής υπό τα σήματα Unilever τα οποία θα διανέμονται στην αγορά σε συνεργασία με την Diversey Hellas ΑΕ (σ.σ.: δημιουργήθηκε τον Μάιο του 2002 από τη συγχώνευση των εταιρειών Johnson Wax Professional Ελλάς και του επαγγελματικού κλάδου DiverseyLever της Unilever Hellas AEBE, σαν αποτέλεσμα της διεθνούς συγχώνευσης των μητρικών τους εταιρειών), γεγονός που όπως επισημαίνει η διοίκηση της εταιρείας «αναμένεται να έχει θετικό αντίκτυπο στα μεγέθη του κύκλου εργασιών σε σχέση με τα προϊόντα αυτά». 

Σε ό,τι αφορά τις πρώτες «αποδόσεις» της εν λόγω στρατηγικής απόφασης, αναμένεται να αποτυπωθούν στα φετινά μεγέθη, με γνώμονα ότι το εν λόγω project ολοκληρώθηκε τον περσινό Νοέμβριο, συνεπώς φέτος τίθεται σε πλήρη εφαρμογή.  
Επιδίωξη της εγχώριας θυγατρικής είναι η εξασφάλιση υγιούς ανάπτυξης και υπό το πρίσμα αυτό, τόσο την περσινή χρονιά όσο και φέτος, στο επίκεντρο βρίσκεται το οικονομικό «νοικοκύρεμα», προκειμένου να περιοριστούν οι απώλειες που εμφάνισαν τα μεγέθη κατά τη χρήση του 2018, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιοποιήθηκαν χθες. 

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική