Έτος «απογείωσης» το 2019 για την Airbus, με τις παραδόσεις αεροσκαφών σε επίπεδα-ρεκόρ και την εταιρεία να ξεπερνάει τα προβλήματα στην παραγωγή και να επωφελείται της κρίσης που αντιμετωπίζει η Boeing με τα καθηλωμένα 737 ΜΑΧ.
Έτος «απογείωσης» το 2019 για την Airbus, με τις παραδόσεις αεροσκαφών σε επίπεδα-ρεκόρ και την εταιρεία να ξεπερνάει τα προβλήματα στην παραγωγή και να επωφελείται της κρίσης που αντιμετωπίζει η Boeing με τα καθηλωμένα 737 ΜΑΧ.
Η Airbus παρέδωσε πέρυσι 863 αεροσκάφη, αριθμός που υπερβαίνει τον στόχο που είχε θέσει η ίδια η εταιρεία για 860 αεροσκάφη, κυρίως χάρη στις αυξημένες παραγγελίες των αεροσκαφών της οικογενείας Α320. Η Boeing ανακοινώνει την επόμενη εβδομάδα τα στοιχεία για τις παραδόσεις αεροσκαφών του 2019. Εξαιτίας της κρίσης με τα 737 ΜΑΧ, η Boeing αναμένεται να χάσει τον τίτλο του μεγαλύτερου κατασκευαστή αεροσκαφών.
Η Airbus είχε θέσει αρχικά στόχο για 880 αεροσκάφη, όμως τα προβλήματα και οι καθυστερήσεις στην παραγωγή οδήγησαν σε προς τα κάτω αναθεώρηση κατά 20 αεροσκάφη.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από Bloomberg