Δεν διαφαίνεται ιδιαίτερη ανησυχία για αύξηση της τιμής των καυσίμων λόγω των εξελίξεων στη Μέση Ανατολή αναφέρει Σύνδεσμος των Εταιρειών Εμπορίας Πετρελαιοειδών, τονίζοντας ότι οι καταναλωτές πρέπει να γνωρίζουν πως για κάθε 10 ευρώ βενζίνη, τα 6,5 ευρώ είναι φόροι και δασμοί.
Δεν διαφαίνεται ιδιαίτερη ανησυχία για αύξηση της τιμής των καυσίμων λόγω των εξελίξεων στη Μέση Ανατολή αναφέρει Σύνδεσμος των Εταιρειών Εμπορίας Πετρελαιοειδών, τονίζοντας ότι οι καταναλωτές πρέπει να γνωρίζουν πως για κάθε 10 ευρώ βενζίνη, τα 6,5 ευρώ είναι φόροι και δασμοί.
«Σήμερα και με βάση τα δεδομένα που γνωρίζουμε, δεν διακρίνεται να υπάρχει κάποια ιδιαίτερη ανησυχία για το ενδεχόμενο σημαντικής αύξησης των τιμών», επισημαίνει συγκεκριμένα ο ΣΕΕΠΕ με αφορμή τα γεγονότα στη Μέση Ανατολή και τις επιπτώσεις τους στις τιμές των καυσίμων.
Οι σημερινές λιανικές τιμές της βενζίνης κινούνται στο επίπεδο των τιμών του δεύτερου τριμήνου του 2019, σημειώνει, παρά το γεγονός ότι από τις αρχές του έτους οι τιμές αυξήθηκαν εξαιτίας της αύξησης του ποσοστού βιοαιθανόλης που αναμειγνύεται υποχρεωτικά -βάσει Κοινοτικής Οδηγίας για τα βιοκαύσιμα και την ενεργειακή εξοικονόμηση- στη βενζίνη.
Συγκεκριμένα, από την 1η Ιανουαρίου 2020 έχει τριπλασιαστεί η υποχρεωτική πρόσμιξη από 1% στο 3,3% βιοαιθανόλης στις βενζίνες.
«Το μεγάλο πρόβλημα στην τιμή των καυσίμων στην Ελλάδα παραμένει η υψηλή φορολογία. Ο Έλληνας καταναλωτής θα πρέπει να γνωρίζει ότι για κάθε 10 ευρώ που καταβάλει για βενζίνη, τα 6,5 ευρώ (δηλαδή το 65%) είναι φόροι και δασμοί, ενώ μόνο τα 0,6 ευρώ (το 6%) αντιστοιχεί συνολικά στο μικτό περιθώριο των εταιριών εμπορίας, των πρατηριούχων και της εφοδιαστικής αλυσίδας», καταλήγει ο ΣΕΕΠΕ.