Την ώρα που ο νέος επικεφαλής της Boeing καλείται να διαχειριστεί την κρίση με τα καθηλωμένα 737 ΜΑΧ, δέχεται αυξημένες πιέσεις από τις ρυθμιστικές αρχές της Ευρώπης για τη συμφωνία αγοράς του τμήματος εμπορικών αεροσκαφών της Embraer, μια συμφωνία που θεωρείται «κλειδί» για τη μακροπρόθεσμη στρατηγική της Boeing.
Την ώρα που ο νέος επικεφαλής της Boeing καλείται να διαχειριστεί την κρίση με τα καθηλωμένα 737 ΜΑΧ, δέχεται αυξημένες πιέσεις από τις ρυθμιστικές αρχές της Ευρώπης για τη συμφωνία αγοράς του τμήματος εμπορικών αεροσκαφών της Embraer, μια συμφωνία που θεωρείται «κλειδί» για τη μακροπρόθεσμη στρατηγική της Boeing.
Οι ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές διερευνούν τη συμφωνία, ύψους 4,2 δισ. δολαρίων και έχουν ζητήσει περισσότερες από 1,5 εκατ. σελίδες πληροφοριών και δεδομένων, όπως αναφέρουν στο Reuters έγκυρες πηγές,
Ο όγκος των αιτημάτων δείχνει τις ανησυχίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη συμφωνία, καθώς οι Βρυξέλλες υποπτεύονται ότι θα μειώσει τον αριθμό των μεγάλων «παικτών» στην παγκόσμια αγορά αεροσκαφών από τρεις σε δύο, ανέφεραν οι πηγές, επιλέγοντας να διατηρήσουν την ανωνυμία τους.
Οποιαδήποτε καθυστέρηση ή εκτροχιασμός του deal θα επέφερε νέο πλήγμα για την Boeing, η οποία χθες «καρατόμησε» τον διευθύνοντα σύμβουλο, Ντένις Μιούλενμπεργκ, διορίζοντας τον Ντέιβιντ Καλχούν ως νέο CEO, εν μέσω της κρίσης των 737 ΜΑΧ, που έχουν καθηλωθεί στο έδαφος μετά τα δύο μοιραία αεροπορικά δυστυχήματα.
Ο Καλχούν γνωρίζει την Emraer από τον προηγούμενο ρόλο του στην General Electric και αναμένεται να επιμείνει στη συμφωνία, σύμφωνα με το Reuters. H Βoeing είχε συμφωνήσει να αγοράσει το 80% του τμήματος εμπορικών αεροσκαφών της Embraer, η οποία ανταγωνίζεται με την ευρωπαϊκή Airbus στην αγορά αεροσκαφών κάτω των 150 θέσεων.
naftemporiki.gr