Την ανέγερση νέου εργοστασίου κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κίνα σχεδιάζει ο γερμανικός όμιλος BMW, σε συνεργασία με τον εταίρο του, Great Wall Motor. Το εργοστάσιο θα είναι δυναμικότητας 160.000 οχημάτων ετησίως και θα παράγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα ΜΙΝΙ -που ανήκει στον όμιλο ΒΜW- καθώς και μοντέλα της Great Wall Motor.
Την ανέγερση νέου εργοστασίου κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κίνα σχεδιάζει ο γερμανικός όμιλος BMW, σε συνεργασία με τον εταίρο του, Great Wall Motor. Το εργοστάσιο θα είναι δυναμικότητας 160.000 οχημάτων ετησίως και θα παράγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα ΜΙΝΙ -που ανήκει στον όμιλο ΒΜW- καθώς και μοντέλα της Great Wall Motor.
To κόστος ανέγερσης του εργοστασίου υπολογίζεται στα 650 εκατ. ευρώ(716 εκατ. δολάρια) και οι εργασίες αναμένεται να ολοκληρωθούν το 2022.
Αυτοκινητοβιομηχανίες και προμηθευτές δίνουν αγώνα δρόμου να ανταποκριθούν στην αυξανόμενη κινεζική ζήτηση για λιγότερο ρυπογόνα αυτοκίνητα, μετά την καθιέρωση νέων, πιο αυστηρών κανονισμών και ποσοστώσεων. Συγκεκριμένα, τα ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα οχήματα θα πρέπει έως το 2025 να αντιπροσωπεύουν το ένα-πέμπτο των συνολικών πωλήσεων.
Η νέα μονάδα θα ονομάζεται Spotlight Automotive και θα έχει την έδρα της στη Ζαγκζιάγκ, κοντά στη Σαγκάη και θα απασχολεί 3.000 εργαζομένους. Η Great Wall έχει ήδη εξασφαλίσει την άδεια των κινεζικών αρχών για το νέο εργοστάσιο.
Η Great Wall αποτελεί την κορυφαία κατασκευάστρια αυτοκινήτων utility και φορτηγών pick-up στην Κίνα, ενώ κατασκευάζει και το ηλεκτροκίνητο Ora.
H ΒΜW ακολουθεί τα χνάρια της Volkswagen, που χτίζει ήδη δύο εργοστάσια στην Κίνα για την παραγωγή ηλεκτροκίνητων και συνολική δυναμικότητα 600.000 αυτοκινήτων. Νέο εργοστάσιο στη Σαγκάη ετοιμάζει και η Tesla. με στόχο πάνω από 500.000 αυτοκίνητα ετησίως.
naftemporiki.gr